خدمات مشاوره سرمایه گذاری

خدمات مشاوره سرمایه گذاری به این معنا است که کسانی که متخصص مالی هستند، در ازای دریافت هزینه، توصیه ها و پیشنهادات سرمایه گذاری یا تجزیه و تحلیل امنیت را انجام می دهند. به همین منظور، مشاوران خدمات مشاوره سرمایه گذاری اکثرا اختیارات مشخصی بر دارایی مشتریان خود دارند و ملزم به رعایت استاندارد های مسئولیت امانت هستند. مشاوران سرمایه گذاری در ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری با راهنمایی به مشتریان در قبال دریافت هزینه، به عنوان متخصص در صنعت مالی فعالیت می کنند. مشاوران ملزم هستند که همیشه مدافع مشتریان خود باشند و آن را اولویت قرار دهند.

در واقع مشاوران سرمایه گذاری که خدمات مشاوره سرمایه گذاری ارائه می دهند، باید این اطمینان را به مشتریان خود بدهند که معاملاتشان نسبت به معاملات خودشان در اولویت است و هرگونه توصیه به مشتریان باید مطابق با نیازها، ترجیحات و شرایط مالی خود مشتریان باشد. همچنیم مشاوران سرمایه گذاری در خدمات مشاوره سرمایه گذاری باید مراقب این موضوع باشند که از بروز هرگونه تعارض منافع واقعی و یا قابل درک جلوگیری کنند. در واقع مشاوران سرمایه گذاری معمولا دارای اختیاراتی در حوزه خدمات مشاوره سرمایه گذاری هستند که به آن ها اجازه می دهد بدون اجازه رسمی قبل از اجرای معامله، از طرف مشتریان خود اقدام کنند این در حالی است که این اختیارات باید به طور رسمی توسط مشتری به صورت کلی به عنوان بخشی از روند پردازش مشتری ارائه شود.

اهمیت ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری

خدمات مشاوره سرمایه گذاری

مشاوران در خدمات مشاوره سرمایه گذاری در تلاش بر این هستند تا تعارض منافع واقعی یا قابل درک مشتریان را از طریق ساختار جبران خسارت را به حداقل برسانند. پرداخت دستمزد، حقوق و مزایا مشاوره سرمایه گذاری به صورت پورسانت و یا ثابت باعث می شود که یک ارتباط مستقیم بین منافع مشتریان و میزان درآمد این مشاوران مالی ایجاد شود. مثالی که در این مورد می توان زد این است که ممکن است هزینه مدیریت را بر اساس اندازه یا عملکرد دارایی مشتری دریافت کند پس به هین ترتیب، مشاور سرمایه گذاری انگیزه مالی مشخصی برای تلاش در جهت موفقیت مشتری دارد.

با خدمات مشاوره حسابداری مشتری می تواند با مشاور خود در ارتباط باشد تا مشاور بتواند در مورد وضعیت سرمایه گذاری های موجود را بررسی و به روز کند و نگرانی های مشتری را بر طرف کند. همچنین در رقابت در بازار های معاملاتی با شیوه ها و متدهای سرمایه گذاری باید روی اطلاعات و آن چه که می آید، سرمایه گداری کرد. یکی از آسان ترین راه ها برای عمل به یک اشتباه غیر قابل حل و دشوار، درگیر شدن و انتخاب سرمایه گذاری های بیش از حد پیچیده است. بسیاری از افراد فقط عمر حرفه ای و کاری خودشان را صرف یادگیری یک صنعت محدود کرده اند؛ این در حالی است که احتمالا درک خوبی در مورد نحوه کار بازار های خاص و این که چه کسی بهترین شرکت ها در این فضا هستند را ندارند.

بیشتر بخوانید: مشاوره مالیاتی

برخی از خدمات مشاوره سرمایه گذاری

در این قسمت برخی از خدمات مشاوره سرمایه گذاری را نام می بریم و مختصر توضیح می دهیم:

  • مشاوره سرمایه گذاری در انواع اوراق بهادار که به پیشنهاد انواع اوراق بهادار متناسب با ریسک، متد و شیوه سرمایه گذار می پردازد.
  • مشاوره سرمایه گذاری آتیه که به معنای مشاوره بازنشستگی مازاد هزینه های تحصیلی است.
  • مشاوره سرمایه گذاری بیمه عمر که به برنامه ریزی سرمایه گذاری در بیمه عمر می پردازد.
  • مشاوره مالیاتی که به شناسایی دارایی های مشمول مالیات و محاسبه نرخ مالیات ان ها و ارائه راه کارها و پیشنهاد مناسب به منظور کاهش میزان مالیات می پردازد.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.