خدمات امور بیمه

هم کارفرمایان و هم کارگران در طول حیات کاری خود قطعا با برخی مسائل روابط کار روبرو خواهند شد که در بسیاری موارد حل آنها نیازمند دریافت خدمات مشاوره بیمه کارگری و قانون کار است. مواردی که گاه می‌توان با گرفتن یک مشاوره تلفنی رایگان قانون کار آن را حل کرد تا آنکه کار به دعاوی حقوقی کارگری و کارفرمایی بکشد.
فردی که سال‌ها در زمینه مسائل کارگری و کارفرمایی، تامین اجتماعی، حقوق و دستمزد و روابط کار فعالیت داشته باشد، بی‌شک به جزئیات و نکات مهم این حوزه‌ها نیز آشنا خواهد بود. کارگران و کارفرمایان دو مخاطب اصلی مشاوره در این حوزه هستند. این دو گروه می‌توانند در زمینه‌های مختلف و به صورت‌های متنوع از خدمات مشاوره استفاده کنند. با این حال، هر مشاور قانون کار یا مشاور تامین اجتماعی، معمولا در یک یا چند حوزه خاص می‌تواند به شما کمک کند.

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

بیمه

بررسی وضعیت بیمه فعلی

مشاهده مستندات بیمه موجود

مشاهده وضعیت موجود به صورت کامل ( ۳۶۰ درجه )

مشاهده روش های مورد استفاده و سیاست های فعلی

تشکیل جلسه با ذینفعان و افراد مطلع و مرتبط در خصوص توضیحات بیشتر

انتخاب استراتژی

انتخاب استراتژی و سیاست بیمه ای

ارزیابی روش ها و سیاست های فعلی با تیم متخصص

بررسی نقاط ضعف و قوت امور بیمه ای

تحلیل زوایای مختلف و اثر گذار بر منابع مختلف بیمه ای

انتخاب استراتژی مناسب و بهینه بیمه ای

طراحی سیستم مناسب و برنامه ریزی

بررسی نرم افزار مناسب و استقرار سیستم بهینه

برنامه ریزی و زمانبندی و طبقه بندی و ترتیب دهی امور

انتخاب برنامه شفاف و سیستم جامع

طراحی و مشاوره سیستم مقرون به صرفه نسبت به توان و تناسب مجموعه

اجرای عملیات متناسب با استراتژی

مشخص نمودن نحوه اجرای برنامه و استراتژی انتخاب شده

تخصیص فرد یا افراد از مجموعه ” چرتکه پلاس ” یا افراد منتخب موجود در مجموعه

تقسیم کار و تعیین شرح وظایف فرد یا افراد مجری برنامه

شروع عملیات و کنترل عملیات به منظور عدم انحراف از برنامه

گزارش دهی به ذینفعان

تهیه فرمت های مشخص گزارش دهی مختص مجموعه

کنترل و پایش اطلاعات و خلاصه نمودن اطلاعات

طبقه بندی اطلاعات بر مبنای استاندارد

ارائه گزارشات شفاف و عدم پیچیدگی ( ساده و قابل فهم ) به ذینفعان

مشاوره بیمه و قانون کار

قوانین مرتبط با مسئله بیمه و قانون کار دارای مفاد گوناگونی است که شاید بسیاری از کارفرمایان و کارگران فرصت نکنند حتی یک بار به‌صورت کامل آن‌ها را مطالعه کنند. همچنین مطالب مندرج در این قوانین در بسیاری از بخش‌ها تخصصی است. همان‌طور که می‌دانید کلمات در قانون بار معنایی بسیاری دارند. درک درست معنای کلمات مندرج در قانون کار از منظر حقوقی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار به صاحبان کسب‌وکارها و کارگران کمک می‌کند تا مانع از وقوع بسیاری از گرفتاری‌هایی شوید که ممکن است در آینده به وجود بیاید.

خدمات مشاوره بیمه و قانون کار

در بسیاری از مواقع می‌توان با یک مشاوره رایگان تامین اجتماعی و به صورت آنلاین، جلوی بروز بسیاری مشکلات قضایی میان کارفرمایان و کارگران را گرفت. هر یک از طرفین فعال در بنگاه‌های اقتصادی باید به حقوق و تکالیف خود کاملاً آشنا باشند. به این ترتیب هر دو طرف قادر خواهند بود تا نقش خود را در قبال دیگران در محیط کار به درستی ایفا کنند.

بهترین گزینه برای دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی و مشاوره قانون کار، بدون شک افرادی هستند که سال‌ها در مراجع قانونی مرتبط با بیمه و مسائل حقوق و دستمزد فعالیت کرده‌اند. این افراد به سبب دانش تخصصی و تجربه بالا، با تمام جوانب قانون آشنایی کامل دارند. البته تخصص هر یک از این افراد در موضوعات خاصی متمرکز است؛ لذا برای بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار باید پس از تعیین حوزه تخصصی، به سراغ مشاوران خبره و کاربلد همان حوزه رفت.

به طور کلی خدمات مشاوره بیمه و قانون کار در موارد زیر خلاصه می‌شود:

مشاوره بیمه بیکاری

مشاوره بیمه از کار افتادگی

مشاوره بیمه تامین اجتماعی

مشاوره دیه و حوادث محیط کار

مشاوره بیمه بازنشستگی

مشاوره شکایت از کارفرما

مشاوره قرارداد کار

مشاوره حقوقی دعوای میان کارگر و کارفرما

اهمیت استفاده از مشاوره بیمه و قانون کار

با مراجعه به محاکم قضایی و مرور پرونده‌های بی‌شماری که در زمینه روابط میان کارفرمایان و کارگران در صف رسیدگی قرار دارد، می‌توان به این نکته مهم پی برد که کسب‌و‌کارها بیش از هر چیزی به حضور مشاوران خبره و متخصص در حوزه قانون کار و بیمه در کنار خود نیازمند هستند. بسیاری از پرونده‌هایی که امروز به مشکلات پیچیده‌ای برای کسب‌و‌کارها تبدیل شده‌اند، در گذشته با یک مشاوره رایگان بیمه تامین اجتماعی و قانون کار به‌راحتی قابل حل بودند.

وارد شدن به چرخه محاکمه قضایی در خصوص پرونده‌های کسب‌و‌کار، می‌تواند تمام شئون فعالیت یک مجموعه را تحت‌الشعاع قرار دهد. کارگران و کارفرمایان می‌توانند با بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار، مانع از بروز بسیاری از دعاوی و شکایت‌های قضایی شوند. بدون شک حل مسائل بین کارفرمایان و کارگران بدون نیاز به دوندگی‌های قضایی، برای هر دو طرف رضایت‌بخش است.

وظایف مشاور بیمه و قانون کار

مشاور بیمه و قانون کار، با توجه به دانش تخصصی و تجربه کاری که در زمینه مسائل حقوقی کسب‌وکارها دارد، از تمام مفاد قانونی در زمینه بیمه، قانون کار، قرارداد کار و … مطلع است. اولین و مهم‌ترین وظیفه مشاور بیمه و قانون کار شنیدن دقیق خواسته فرد مراجعه‌کننده است.

در وهله بعد با شناخت و آگاهی کامل از موضوع مشاوره بیمه و قانون کار، باید اطلاعات و راه‌های رسیدگی به چالش را مطابق با قانون به فرد مراجعه‌کننده ارائه کند. پس از آن درصورتی‌که مراجعه‌کننده نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشد یا بخواهد پرونده توسط فرد مشاور رسیدگی شود، این امکان وجود دارد که ادامه کار رسیدگی به موضوع مورد مناقشه میان کارفرمایان و کارگران توسط مشاور پیگیری شود.

تنظیم لوایح دفاعی و قانونی برای ارائه به مراجع ذی‌صلاح، نظارت و حسابرسی در زمینه ارائه لیست بیمه تامین اجتماعی توسط کارفرمایان، ارائه مشاوره قرارداد کار و تنظیم قرارداد در صورت نیاز و … به‌عنوان برخی از اقداماتی به شمار می‌رود که مشاوران حوزه بیمه و قانون کار انجام می‌دهند.

انواع مشاوره بیمه و قانون کار در چرتکه پلاس

کارمنتو با گرد هم آوردن کادر مجرب و متخصص از مشاوران حوزه بیمه و قانون کار، انواع خدمات مشاوره را به کارفرمایان و کارگران گرامی ارائه می‌نماید. البته باید توجه داشته باشید که پیگیری هر یک از چالش‌های موجود در روابط کاری میان کارگران و کارفرمایان نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی است. از همین رهگذر ممکن است با یک مشاوره رایگان بیمه تامین اجتماعی مسئله یک نفر ظرف چند دقیقه گفت‌وگو به طور کامل حل شود.

همچنین این امکان وجود دارد که فرآیند رسیدگی به یک پرونده حقوقی نیازمند چند سال مشاوره بیمه و قانون کار داشته باشد.

توجه به این نکته از این جهت اهمیت دارد که متناسب با نوع مشکلات حقوقی که در کسب‌وکارها به وقوع می‌پیوندد، خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار در کارمنتو نیز به اشکال مختلف ارائه می‌شود.

در همین راستا انواع مشاوره بیمه و قانون کار در چرتکه پلاس به‌صورت زیر قابل دسته‌بندی است:

مشاوره تلفنی بیمه و قانون کار

در بسیاری از مواقع با یک تماس تلفنی چند دقیقه‌ای، مشکلات مرتبط با مسائل حقوقی کارفرمایان یا کارگران به طور کامل برطرف می‌شود. مشاوره تلفنی بیمه علاوه بر آن که هزینه کمتری را برای مشاوره گیرنده به همراه دارد، موجب صرفه جویی در وقت می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از دعاوی حقوقی مرتبط با کسب‌وکارها را نمی‌توان با مشاوره تلفنی حل و فصل کرد.

مشاوره اینترنتی قانون کار

گاهی اوقات نیز یک سؤال و ابهام جزئی در روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با قانون کار برای افراد ایجاد می‌شود. در این‌گونه مواقع این امکان وجود دارد که به‌صورت مشاوره رایگان در یک فروم پرسش و پاسخ، سؤال مطرح شود و در ادامه توسط مشاوره متخصص به آن پاسخ داده شود. این روش تنها برای پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات معمولی و رایج مشاوره بیمه و قانون کار مناسب است. بسیاری از مسائل و پرونده‌ها را نمی‌توان از این طریق پیش برد.

دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار

سؤالات و چالش‌ها بسیاری در زمینه مسائل بیمه و قانون کار در جامعه کارگری و کارفرمایان کشور وجود دارد. گاهی اوقات این چالش‌ها تبدیل به گره‌های کوری برای افراد می‌شوند که تا مدت‌ها آن‌ها را با خود درگیر می‌کنند. این گونه چالش‌ها در دنیای امروز با مشاوره بیمه و قانون کار توسط افراد خبره و کارشناس به‌راحتی قابل حل هستند.

چرا بهتر است کلیه امور تامین اجتماعی به چرتکه پلاس سپرده شود ؟

ادبیات حقوقی کشورمان ایران را در حوزه تأمین اجتماعی همچنان فقیر است و در این میان قانون تأمین اجتماعی مصوب 1354 که مهمترین منبع این شاخه از حقوق عمومی است ، هنوز که هنوز است در قالب یک اثر مستقل نظری و علمی ( دکترینال) مورد شرح و تفسیر و نقد و بررسی قرار نگرفته است ، حال آنکه نزدیک به بیست و هشت میلیون نفر از جمعیت حال حاضر ایران به صورت اصلی و تبعی ، مشمول این قانون بوده و سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین و مهمترین سازمان بیمه اجتماعی در کشور ، حمایت ها و مزایای متعدد گوناگون بلند مدت و کوتاه مدت مقرر در قانون تأمین اجتماعی را به این خیل عظیم ارائه می نماید.

وجود موارد سکوت، ابهام و اجمال و بعضاً تعارض میان قوانین و مقررات موضوعه و از جمله قانون تأمین اجتماعی ، امر اجتناب ناپذیری است که فرآیند استنباط و تفسیر و اجرای قواعد حقوقی مربوطه را دشوار می سازد و اطلاحات و الحاقی که در این قانون طی بیش از 45 سال از سوی مقنن صورت گرفته و نیز وضع قوانین و مقررات متعدد و گوناگونی که به نوعی با قانون تأمین اجتماعی مرتبط می باشند در کنار وجود برخی نهادها و سازمانها و صندوق های دیگری که به نوعی در حوزه بیمه های تأمین اجتماعی فعالیت دارند، به معضل مزبور دامن زده و آن را گسترده تر و عمیق تر ساخته است .

سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین و مهمترین سازمان بیمه اجتماعی در کشور می باشد

بدین ترتیب می توان گفت علاوه بر اینکه حقوق تأمین اجتماعی و به طور ویژه مهمترین منبع آن یعنی قانون تأمین اجتماعی مصوب 1354 با اصلاحات و الحاقات بعدی، نزد جامعه دانشگاهی ایران مهجور مانده و مورد مطالعه و نقد و بررسی واقع نشده است،در مقام اجرا نیز مجریان خدوم پیوسته با مشکل سکوت و خلاء، ابهام و اجمال و حتی بعضاً تعارض ناشی از وضع قوانین و مقررات گوناگون و اصلاحات و الحاقات متعدد بعدی و نیز وجود برداشت های متفاوت از متون قانونی ، مواجه اند و حتی مراجع قضایی و بطور خاص قضاوت محترم دیوان عدالت اداری نیز از پیامدهای ناشی از این معضل و یچیدگی ، مصون نمانده و بدان اذعان دارند.

امروزه کلیه شرکتها و فعالین اقتصادی در اشکال مختلف با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط می باشند . ارتباط مذکور را می توان به چند دسته اصلی به شرح زیر  تقسیم نمود :

دریافت کد کارگاهی

ارسال لیست حقوق و دستمزد پرسنل

دریافت مفاصا حساب تامین اجتماعی

حسابرسی تامین اجتماعی ( حسابرسی بیمه ای از دفاتر قانونی )

با عنایت به توضیحات فوق  کلیه شرکتها بایستی در زمینه های زیر دارای توان تخصصی باشند تا بتوان این اطمینان را حاصل نمود که حق از ایشان  در مواجه با مسایل سازمان تامین اجتماعی ضایع نمی گردد :

اشراف لازم درخصوص قوانین سازمان تامین اجتماعی

شناخت کافی نسبت به مجموعه دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمان تامین اجتماعی

شناخت کافی از موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

شناخت کافی  از مراحل اداری در شعب سازمان تامین اجتماعی

شناخت لازم درخصوص چگونگی اخذ مفاصاحساب بیمه تامین اجتماعی

دانش و تجربه کافی از مفاهیم قانون کار و موارد مرتبط با امور پرسنلی باشد

حال چه راهی بهتر است ؟

بهترین راهی که ما برای شرکتها و بنگاه های اقتصادی پیشنهاد می کنیم سپردن مسئولیت مشاوره تامین اجتماعی شرکت خود به این مرکز می باشد . در این صورت به طور خودکار شما از دانش و تجریه گروهی از متخصصات حرفه برخوردار خواهید شد و در ضمن از این بابت هزینه ای به مراتب کمتر را پرداخت نموده اید . برای تحقق این  منظور با ما درتماس باشید .

قوانین تامین اجتماعی

قانون تامین اجتماعی به عنوان اساسی ترین مرجع درخصوص کلیه مسائل مطروحه درخصوص تامین اجتماعی شامل حوادث و بیماریها ،  بارداری ،  غرامت دستمزد  از کار افتادگی ، بازنشستگی  و  مرگ می باشد . قانون مذکور مصوب سال 1354 میباشد در حالی که در سنوات بعد تغییراتی نیز داشته است

  1. در این استاندارد حسابرسی، رسیدگی باید توسط شخص یا اشخاصی اجرا شود که دارای صلاحیت و آموزش فنی کافی به عنوان حسابرس باشند.
  2. حسابرس یا حسابرسان باید استقلال رأی خود را در تمام موارد مربوط به حسابرسی حفظ کنند.
  3. در رسیدگی و تهیه گزارش باید مراقبت حرفه‌ای لازم به عمل آید.
  1. عملیات حسابرسی باید به میزان کافی برنامه‌ریزی شود و در صورت وجود کارکنان، بر کار آنان به گونه‌ای مناسب نظارت شود.
  2. برای برنامه‌ریزی حسابرسی و تعیین نوع، زمان و میزان آزمون‌ها باید شناختی کافی از ساختار کنترل داخلی کسب گردد.
  3. شواهد کافی و مناسب باید از راه بازرسی، مشاهده، پرس و جو و دریافت تأییدیه کسب شود تا مبنایی معقول برای اظهارنظر نسبت به صورت‌های مالی مورد رسیدگی باشد.
  1. گزارش باید تصریح کند که صورت‌های مالی، طبق اصول حسابداری تهیه شده‌است یا خیر.
  2. گزارش باید شرایطی را مشخص سازد که در آن چنین اصولی در دوره جاری نسبت به دوره قبل، به‌طور یکنواخت رعایت نشده‌است.
  3. اطلاعات افشا شده در صورت‌های مالی به‌طور منطقی کافی تلقی می‌شود مگر آن که خلاف آن در گزارش بیان شود.
  4. گزارش باید یا حاوی یک اظهارنظر درباره صورت‌های مالی به‌طور کلی، یا بیانگر این باشد که نظری نمی‌تواند اظهار شود. هنگامی که نظر کلی نتواند اظهار شود، دلایل آن باید بیان گردد. در تمام مواردی که نام حسابرس به نحوی با صورت‌های مالی ارتباط می‌یابد، گزارش باید به‌طور صریح بیانگر ویژگی هر گونه رسیدگی حسابرس و میزان مسئولیتی باشد که او بر عهده می‌گیرد.

حسابرسی بیمه

ه طورکلی رسیدگی به اسناد کارفرمایان و دفاتر قانونی شرکت‌هایی که دارای پرونده در تأمین اجتماعی هستند و کد کارگاهی دارند توسط سازمان حسابرسی بیمه تأمین اجتماعی را «حسابرسی بیمه تأمین اجتماعی» می‌نامند.

در این حسابرسی، اسنادمالی کارگاه‌ها که مرتبط با حساب‌های هزینه‌ای هستند مورد بررسی قرار می‌گیرند تا از پرداخت حق بیمه توسط کارفرما مطمئن شوند.

حسابرسی بیمه معمولاً در دوره‌های چند ساله انجام می‌گیرد و تمرد از آن طبق قانون مجازاتی را به همراه خواهد داشت.

مزیت یادگیری زبان برنامه‌نویسی C# چیه؟

با توجه به اینکه بسیاری از نرم‌افزارهای موجود و نرم‌افزارهای در حال توسعه با زبان C# نوشته شدن، امروزه بازار نرم‌افزار با کمبود برنامه‌نویس خوب C# مواجهه و شرکت‌های بزرگ که چندین ساله در حوزه تولید نرم‌افزارهای پیچیده و بزرگ فعالن، در حال رقابت برای جذب برنامه‌نویس C# هستن! این نیاز هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی حداقل تا 15 سال آینده وجود داره و به همین دلیل بازار برنامه‌نویسان C# داغه!

همچنین واقعیت اینه که وقتی شما یک زبان برنامه‌نویسی رو به خوبی یاد می‌گیرید و با منطق حرفه‌ای شغل برنامه‌نویسی آشنا می‌شید، در آینده هر زمان که احساس نیاز کنید، می‌تونید به راحتی به زبان دیگه‌ای سوئیچ کنید.

بنابراین بامداد با شناخت این نیاز، بوت کمپ برنامه‌نویسی C# رو مبتنی بر فریم‌ورک .NET Core برگزار می‌کنه و شما رو به شرکت‌های طرف قرارداد، برای استخدام معرفی می‌کنه…

پرسش‌های متداول

برای مقایسه سطح درآمد برنامه‌نویس‌ها با هم، میتونید این گزارش رو بخونید: https://insights.stackoverflow.com/survey/2020/#top-paying-technologies البته اوضاع در ایران متفاوته و بعضی از اون زبانها در ایران اصلا کاربردی ندارند، اما به هر حال می‌تونه یه حدودی بهتون دید بده که اوضاع کلی چطوره.

زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ و فریم‌ورک دات‌نت، به قدری مدرن، به‌روز و کارآمد هستن که شرکت‌های بزرگی توی ایران اون رو به عنوان زبان پایه‌ای برای توسعه محصولاتشون استفاده کردند. یک زبان چندکاربردی، که شرکت مایکروسافت داره با سرعت و قدرت زیاد گسترشش میده!

بعد از تکمیل دوره بوت کمپ، می‌تونید به عنوان برنامه نویس جونیور به تیم‌های نرم‌افزاری کوچک و بزرگ ملحق بشید. این باعث میشه زیر نظر برنامه‌نویس‌های سینیور فرصت فعالیت پیدا کنید و متناسب با نیازهای اون تیم، رشد و یادگیری خودتون رو دنبال کنید. یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای بوت‌کمپ برنامه‌نویسی بامداد، در شعار Learn how to learn  خلاصه می‌شه. یعنی توی این بوت کمپ یاد میگیرید که چطور ضمن همکاری با یک تیم نرم افزاری، مهارت و دانش خودتون رو افزایش بدید. به عبارت دیگه یاد میگیرید که چطور بیشتر یاد بگیرید! و این مهم‌ترین راز پیشرفت یه برنامه‌نویسه.

چون تمام طول دوره بوت کمپ با تمرین و پروژه سپری می‌شه و باید بتونید خارج از ساعات برگزاری بوت کمپ هم روی پروژه‌ها و تمرین‌ها کار کنید و توی پلت فرم‌های کار تیمی، با بقیه همکلاسی‌ها و مربی‌ها تعامل کنید، لازمه لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی داشته باشید. اگه به صورت حضوری قصد شرکت در بوت‌کمپ رو دارید هم، باید لپ‌تاپتون رو با خودتون بیارید. نکته بعدی که لازمه بهش توجه کنید اینه که هنوز توی دوره مبارزه با ویروس کرونا هستیم و لوازم شخصی بهداشتی، مثل ماسک و الکل ضرورت داره.

رسیدن هر کدوم از بوت‌کمپرهای بامداد به جایگاه شغلی دلخواهشون، یه پروژه و یه مأموریت جدی برای ما به حساب می‌آد. مربی‌گری تا رسیدنتون به هدف شغلی دلخواهتون، یکی از ماموریت‌های بامداد به حساب می‌آد.

اما پاسخ دقیق این سوال بستگی به ترجیح شما در زمینه اشتغالتون داره.

  • استخدام: پروفایل پیشرفت شما رو به شرکت‌ها و سازمانهای علاقمند معرفی می‌کنیم و هم به موازات، آموزشهای لازم رو براتون در نظر می‌گیریم؛ مثلاً نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای، فن مذاکره، فن مصاحبه استخدامی و … به عبارت دیگه، مربی‌گری شما رو تا نشستن پشت میز کارتون، به عهده می‌گیریم.
  • راه‌اندازی استارت‌آپ: یکی از انتخابهای جذاب شما اینه که تیم‌های 4 یا 5 نفره تشکیل بدید و روی یه ایده ناب سرمایه‌گذرای کنید. بامداد از مرحله ایده‌پردازی تا توسعه ایده و تجاری شدنش در کنار شماست و به مراکز نوآوری که خیلی هم علاقمند هستن به جذب تیم‌های استارتاپی خلاق، معرفی‌تون می‌کنه و متقاعدشون می‌کنه که ازشون برای شما سرمایه جذب کنه.
  • آزادکاری: خوب اگه نه برای دیگری کارکن هستی و نه اهل ریسک و استارتاپ، فریلنسینگ یا آزادکاری انتخاب بعدیته. یعنی دریافت یه پروژه نرم‌افزاری از یه شرکت یا سازمان و انجامش توی خونه و دریافت دستمزد توافق شده در روز اول. بامداد توی این مسیر هم راهنمایی و کمکت می‌کنه.
  • مهاجرت: و در نهایت اگه خیال دارید از کشور خارج بشید، مربیان شما توی بوت کمپ بامداد راهنمایی لازم رو برای انتخاب مقصد مناسب برای یه برنامه‌نویس در اختیارتون قرار می‌دن. اینجا هم چیزی که مهمه توانایی‌های شماست که با راهنمایی مربیانتون، به سمت و سوی درست هدایت می‌شن.

 اگه تهران هستید، بله! ما محیطی رو به عنوان فضای اشتراکی در نظر گرفتیم که بچه های بوت کمپ بتونن خارج از ساعت بوت کمپ هم با یک هزینه حداقلی، داخل اون فضا میز اجاره کنن و به صورت تیمی به همکاری تیمی خودشون برای رسیدن به نتیجه پروژه‌هایی که به عهده می گیرن، ادامه بدن.

بله بوت کمپ پیشرفته بامداد برای تمرکز ویژه بوت‌کمپرها، روی زمینه‌های تخصصی ویژه طراحی شده. افرادی که توی بوت‌کمپ پیشرفته شرکت می‌کنن، زمینه تخصصی خاصی رو انتخاب می‌کنن و توی اون زمینه، زیر نظر بهترین مربی‌های اون رشته، آموزش می بینن و پروژه انجام میدن.

از کجا باید شروع کنم؟

فرم زیر رو پر کنید تا برای سهیم شدن تجربه افراد متخصص گروه ، باهاتون تماس بگیریم.

همچنین اگه سوال یا ابهامی دارید، می‌تونید با ما تماس بگیرید:

0990030002609900300025

به جز روزهای تعطیل، هر روز از 8 صبح تا 5:30 عصر هستیم…

خدمات چرتکه پلاس

حسابرسی

حسابداری

مالیاتی

بیمه‌ای

حقوقی و ثبتی

آموزشی

نرم‌افزاری

مشاوره