خدمات نرم افزاری

با توجه به اینکه امروزه بیشتر سیستم ها از حالت دستی به مکانیزه تغییر یافته اند و اغلب از طریق کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی به انجام می رسند. تجهیز شرکت ها و سازمان ها به چنین ابزاری برای انجام امور محاسباتی و اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است. گره نرم افزاری شرکت چرتکه پلاس با بررسی نیازهای مطرح در این زمینه سعی در ارائه جدیدترین و بروزترین نرم افزارهای مالی و حسابداری داشته و از مرحله مشاوره، طراحی تا نصب و راه اندازی و پشتیبانی و آموزش نحوه ی استفاده از نرم افزار همراه شما خواهیم بود..

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

بررسی وضعیت نرم افزار فعلی

مشاهده مستندات خرید نرم افزار موجود

مشاهده وضعیت موجود به صورت کامل ( ۳۶۰ درجه )

مشاهده روش های مورد استفاده و سیاست های فعلی

تشکیل جلسه با ذینفعان و افراد مطلع و مرتبط در خصوص توضیحات بیشتر

انتخاب استراتژی

انتخاب استراتژی و سیاست نرم افزاری

ارزیابی روش ها و سیاست های فعلی با تیم متخصص

بررسی نقاط ضعف و قوت امور نرم افزاری

تحلیل زوایای مختلف و اثر گذار بر منابع مختلف نرم افزاری

انتخاب استراتژی مناسب و بهینه نرم افزاری

طراحی سیستم مناسب و برنامه ریزی

بررسی نرم افزار مناسب و استقرار سیستم بهینه

برنامه ریزی و زمانبندی و طبقه بندی و ترتیب دهی امور

انتخاب برنامه شفاف و سیستم جامع

طراحی و مشاوره سیستم مقرون به صرفه نسبت به توان و تناسب مجموعه

اجرای عملیات متناسب با استراتژی

مشخص نمودن نحوه اجرای برنامه و استراتژی انتخاب شده

تخصیص فرد یا افراد از مجموعه ” چرتکه پلاس ” یا افراد منتخب موجود در مجموعه

تقسیم کار و تعیین شرح وظایف فرد یا افراد مجری برنامه

شروع عملیات و کنترل عملیات به منظور عدم انحراف از برنامه

گزارش دهی به ذینفعان

تهیه فرمت های مشخص گزارش دهی مختص مجموعه

کنترل و پایش اطلاعات و خلاصه نمودن اطلاعات

طبقه بندی اطلاعات بر مبنای استاندارد

ارائه گزارشات شفاف و عدم پیچیدگی ( ساده و قابل فهم ) به ذینفعان

ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری

مواردی که ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری را شرح می دهد :

کاربری آسان

مهمترین مساله در بیان ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری در این هست که کاربری آسانی داشته باشند. زمانی که یک نرم افزار حسابداری توسط طراحان طراحی می شود، سهولت کار با نرم نرم افزار در اولویت قرار می گیرد. از این رو یک نرم افزار مالی با کاربری آسان این امکان را فراهم می کند که هر شخصی بتواند به راحتی حسابداری خود را انجام دهد، بدون آنکه نیاز به حسابدار داشته باشد. همچین استفاده از یک نرم افزار حسابداری آسان می تواند راحتی کار را چند برابر کند.

محاسبه و ثبت دقیق اطلاعات اولیه حسابداری

اگر شما مالک یک شرکت تک مالکیتی باشید که هیچگونه پرسنلی نداشته باشید و فاقد لیست طولانی از محصولات و مشتریان باشید، ممکن است نرم افزار حسابداری خیلی مورد نیاز نباشد. ولی اگر شما مالک یک موسسه با تعداد محدودی مالک و مشتری یا پرسنل باشید که لیستی از کالاهای متفاوت داشته باشید، با استفاده از یک نرم افزار حسابداری مناسب شغل خود، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید و از همه مهمتر، ثبت های دقیق و درستی از اطلاعات مالی خود خواهید داشت. بنابراین ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری دقیق در این بخش هم مشاهده می شود.

پیش بینی و ارزیابی

مورد دیگری که در بحث ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری وجود دارد، پیش بینی و ارزیابی است. این ویژگی کمک می کند که شما میزان هزینه ها و در آمد های ماه های مختلف سال را ارزیابی و مقایسه نمایید و بتوانید میزان هزینه هایی که برای ماه های آینده دارید را پیش بینی و برآورد کنید.

کاهش خطاها و اشتباهات

با استفاده از نرم افزارهای حسابداری اشتباهات محاسباتی به حداقل می رسد. زمانی که شما اطلاعات خود را وارد می کنید. می توانید در کنار آن درصد های تخفیف مختلف، نرخ مالیات و درصد ویزیتور یا هرگونه هزینه و درآمد حاصل را وارد نموده و بدون خطاهای محاسباتی به صورت اتوماتیک محاسبات شما را انجام می دهد. در حالی که اگر شما این محاسبات را دستی انجام دهید. امکان بروز خطا بسیار بیشتر می باشد.

گزارشات

گزارش گیری از موارد بسیار مهم در حمایت از نرم افزارهای حسابداری و بیان ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری است. گزارش گیری های نرم افزار مالی را می توان بزرگترین مزیت آنها دانست. مخصوصا برای مدیران که با استفاده از این گزارشات می توانند آمار بسیار دقیقی از عملکرد کار خود بدست آورند.

این گزارشات به راحتی در سیستم های مالی بدست می آیند و این امکان را فراهم می آورند تا شما کنترل دقیقی بر روی عملیات های مالی ثبت شده داشته باشید. با استفاده از این گزارشات شما به راحتی می توانید لیست مشتریانی که بدهی خود را پرداخت نکرده اند را بدست آورید و با آن ها تماس بگیرید. تمامی گزارش های مورد نیاز شما در نرم افزار حسابداری معین در دسترس بوده و به شما را در پیشرفت زمینه کاری خود کمک می کند.

مدیریت مالی و حسابداری

در انتخاب بهترین و مناسب ترین نرم افزار حسابداری وقت بگدارید زیرا یک نرم افزار حسابداری خوب و دقیق، می تواند تا حد زیادی حجم فرآیندهای مالی را کاهش دهد. تاثیر زیادی در کاهش منابع انسانی و کاهش هزینه ها را نیزخواهد داشت. هر شرکت با هر اندازه ای می تواند با داشتن یک نرم افزار حسابداری مناسب و همچنین یک تیم حسابداری حرفه ای، نظارت نهایی را روی گزارشات خود داشته باشند.

می توان بسیاری از کارهای غیر ضروری را به صورت خودکار انجام داد

سخت ترین کار در امر حسابداری میتواند پروسه وارد کردن اطلاعات باشد. از مواردی که به ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری اشاره دارد همین خودکار بودن ورود اطلاعات است. بعنوان مثال پروسه پرداخت خودکار و گرفتن اطلاعات مشتری خود به عنوان وسیله ای برای ردبیابی عملیات می باشد که در صورت ذخیره شدن و ثبت شدن می توان در هر زمان و بدون نگرانی به آن دسترسی داشت. همچنین این اطلاعات برای مشتری نیز مفید است تا در مراجعات بعدی به وی نمایش داده شود.

زمانی که پرداختی ها جمع آوری شوند، به پرداخت پول می رسیم. تمامی این تراکنشات بصورت خودکار انجام می شود و نیاز به ورود هیچ گونه اطلاعاتی بصورت دستی نداریم. با استفاده از نرم افزار حسابداری بدون فوت وقت و ایجاد هر گونه خطا به کارهای مهم تر در حسابداری رسیدگی می شود.

جمع بندی

یکپارچگی در جمع آوری و ذخیره اطلاعات،انسجام اطلاعات و آمارها میتواند نقش مهمی در پویایی شرکت داشته باشد. مدیران با بکارگیری موارد مهم در اثبات ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری، در بهره وری نیروهای مالی و زمان صرفه جویی می کنند.

مدیران موفق در بکارگیری بهترین نتیجه از منابعی که در دست دارند. قبل از هر گونه هزینه اضافی و بدون برنامه ابتدا با تبیین یک برنامه ریزی مهم و راهبردی در مقابل رقیبان نیروی مکانیزم دفاعی را پیدا می کنند، سپس با هدف تدوین شکل جدیدی از ساختار در جهت افزایش بهره وری و کارایی گام برمی‌دارند.

امیدواریم که گروه چرتکه پلاس در این مقاله توانسته باشد که ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری را به طور کامل برای شما روشن کرده باشد.

چرا بهتر است کلیه امور نرم افزاری به چرتکه پلاس سپرده شود ؟

مدیران ارشد گروه چرتکه پلاس در زمان شروع فرایند ایجاد ساختار سازمانی خود ، با علم و آگاهی نسبت به موانع موجود برای رشد هر سازمانی ، تعهد خود را در این میبیند که با سهیم شدن تجربه ارزشمند سالهای طولانی و متوالی خود در حوزه نرم افزاری ، بسیاری از موانع مشهود و نامشهود رشد در هر سازمان را با پیشنهاد های سازنده برطرف نمایند.

لازمه موفق بودن در این مسیر از شناخت دقیق و منطقی هر فرایند و کسب و کاری شروع و با ارائه پیشنهاد متناسب با هر کار و حوزه ای و اجرای آن توسط نرم افزارهای مختلف تحت وب و قفل نرم افزار این چالش ها را در مسیر رشد و توسعه قراردهد

ایجاد سهولت در انجام محاسبات مالی شرکت‌ها ، کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و در نتیجه رسیدن به رشد و بازدهی کسب و کار شما از مهمترین اهداف تیم نرم افزاری گروه تخصصی چرتکه پلاس میباشد

انواع نرم افزارهای حسابداری

انواع نرم افزار حسابداری بر اساس نوع فعالیت کسب و کارها و سازمان‌های مختلف طراحی می‌شوند. نوع فعالیت شامل دسته‌بندی کلی فعالیت‌های مختلف تجاری می‌شود و شامل اندازه کسب و کارها نمی‌شود. برای مثال نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی شامل مجموعه‌ای از امکانات و عملیات اجرایی است که به کار فروشگاه‌ها می‌آید. این نرم‌افزار از پایه با نرم افزار حسابداری تولیدی متفاوت است و این تفاوت ربطی به اندازه این کسب و کارها ندارد. گروه چرتکه پلاس سری‌ها و سطح‌های مختلف را برای تفکیک سطح‌ها برای ارائه به مشتری و از طرق مختلف و جدا از هم تعریف کرده است.

بسته تولیدی نرم افزار حسابداری شرکتی ویژه صنایع مونتاژ و بسته بندی ، امکان محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد. اطلاع از بهای تمام شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر اساس برآورد دقیق هزینه‌‎های تولید نسبت به قیمت گذاری بهینه محصولات اقدام کنید و درنهایت، امکان رقابت پذیری محصولات خود را با سایر رقبا افزایش دهید.

ویژگی نرم افزار حسابداری تولیدی

  • آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات؛ کاهش اتلاف مواد اولیه
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار محصول؛ افزایش کنترل داخلی
  • آگاهی دقیق از موجودی انبار مواد اولیه؛ برنامه‌ریزی دقیق خرید مواد اولیه برای تولید
  • پیش‌بینی تولید؛ انتخاب بهینه‌ترین روش استفاده از موجودی مواد اولیه
  • ثبت سربار و دستمزد برآوردی هر سفارش و محاسبه‌ی هزینه‌های مواد اولیه؛ محاسبه‌ی راحت بهای تمام شده‌ی هر محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی برای هر کالا؛ شناسایی به موقع کالاهای نیازمند سفارش و مدیریت موجودی انبار
  • انبارگردانی و صدور تگ انبار؛ شناسایی کسری و اضافات انبار و کنترل موجودی

هدف اصلی نرم افزار حسابداری خدماتی  ایجاد سهولت در انجام محاسبات مالی شرکت‌های خدماتی، کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و در نتیجه رسیدن به رشد و بازدهی کسب و کار شما است. امروزه سیستم‌ها و نرم افزارهای حسابداری بسیاری در بازار وجود دارد و همه بر این باورند که دقیقاً می‌توانند تمامی نیازهای کسب و کار شما را برطرف نمایند. تعدد این سیستم‌ها موجب می‌شود تا شما سردرگم شده و در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری که برای کسب و کار مناسب است، دچار شک و تردید شوید.

بنگاه های کوچک و متوسط (sme) چگونه می توانند به صنایع بزرگ تبدیل شوند؟ شرکت های تجاری بزرگ ترین جامعه ی فعالین بازار کشور را تشکیل می دهند. استفاده حداکثری از منابع سازمان برای بقا و رشد در این بازار ضروری است. این ضرورت برای بنگاه های کوچک و متوسط محسوس تر است. در این شرایط بهره گیری از نرم افزارهای حسابداری شرکتی و اجرای خودکار فرآیند نرم افزار بازرگانی کمک شایانی به واحد مالی جهت اجرای عملیات دوره ای (روزانه) می کند. با مکانیزه کردن امور مالی، مدیریت هزینه ها، اتکا به گزارش های تحلیلی و اتخاذ تصمیم های راهبردی می توانید انرژی سازمان را معطوف به توسعه کنید و سهم خود را از بازار افزایش دهید.

یک نرم افزار بازرگانی یکپارچه به تیم حسابداری شرکت در رعایت الزامات قانونی کمک می کند. از این الزامات قانونی ماده 169 قانون مالیات های مستقیم است که طبق آن اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل مکلف به صدور صورتحساب برای معاملات خود شده اند. در نرم افزار بازرگانی فرداد امکان طراحی و چاپ فاکتورهای خرید و فروش فراهم آمده است. آرشیو الکترونیکی اسناد صادر شده در سیستم ره گیری سند را در هر لحظه ممکن ساخته است. یا به عنوان مثال ماده 19 قانون مالیات بر ارزش افزوده اشخاص را مکلف به محاسبه و درج مالیات بر ارزش افزوده در ستون هایی مجزا در صورتحساب کرده است. برای مدیریت این موضوع کادر عوامل افزاینده و کاهنده در فرم های خرید و فروش تعبیه شده است که مواردی همچون تخفیف و هزینه حمل نیز در این قسمت قابل تعریف می باشند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی یک سیستم حسابداری است که به منظور بهبود راندمان مالی فروشگاه‌ها طراحی شده است. این نرم افزار به فروشگاه‌ها کمک می‌كنند تا با اتوماسیون‌کردن و ساده‌تر كردن حساب‌های مالی و روزانه، از منابع انسانی و زمان خود بهترین بهره را ببرند.

این نرم افزار حسابداری با اعمال استاندارد‌های پیش‌بینی شده در فروشگاه شما، به طور خودکار به ثبت اسناد خرید و فروش و جریان‌های حسابداری و مالی کسب وکار شما پرداخته و با امکان متصل شدن به ابزارهایی مانند دستگاه‌های بارکدخوان و ترازوها همچنین اتصال به دستگاه‌های پوز فروشگاهی و کارت‌خوان بانکی، موجب سهولت کارکرد، افزایش عملکرد و بالا رفتن سرعت توسعه کسب وکار شما می‌گردد.

اهمیت استفاده از سیستم حسابداری فروشگاهی

موفقیت هر کسب وکاری وابسته به فروش مناسب محصولات، خدمات شایسته و همچنین پاسخگویی سریع و منعطف با نیاز مشتریان است، یک نرم افزار مطلوب به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با اشراف کامل به انبار و هزینه‌های کالاهای موجود، خرید و فروش مطلوبی داشته باشید؛ همچنین، موجب جلوگیری از هدر دادن زمان، کاهش هزینه‌های اضافی، افزایش بهره‌وری و یکپارچه‌سازی سیستم مالی می‌گردد.

سوالات متدوال قبل از خرید نرم افزار حسابداری

امروزه کارایی سیستم های اطلاعات حسابداری ارتباط تنگاتنگی با نرم افزاری که استفاده می کنید دارد. بر همگان مسلم است که استفاده از رایانه ها انجام امور مالی را تسهیل کرده است اما نحوه ی پیاده سازی و اجرای فرآیند مالی سازمان در نرم افزار نقش بسزایی در بالابردن راندمان سیستم اطلاعات مالی دارد. نرم افزار های مختلفی در این زمینه بهترین راه حل ها را برای مدیریت یکپارچه منابع مالی و انسانی سازمان در قالب بسته های نرم افزاری مختلف ارائه داده است. بر اساس الزامات قانونی و استانداردهای حسابداری قیمت گذاری اسناد انبار به صورت پیش فرض به روش میانگین موزون و متحرک انجام می شود. امکان استفاده از روش های FIFO (اولین صادره از اولین وارده) و LIFO (اولین صادره از آخرین وارده) نیز وجود دارد.

گزارش صورت معاملات فصلی تنها با چند کلیک جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی کشور در اختیار قرار می گیرد. معاملات خارجی در نرم افزار بازرگانی خارجی در قالب فاکتور ارزی و اسناد حسابداری ارزی در سیستم صادر می شوند. گزارش ها در نرم افزار بازرگانی فرداد به دو شکل ریالی و ارزی تهیه می شوند. همچنین کد گذاری کالاهای انبار به دو صورت دستی و خودکار (بر اساس الگوی مورد نظر) انجام می شود و کارشناسان استقرار و پشتیبانی نرم افزار فرداد در تعریف کدینگ کالاهای انبار مشاور شما خواهند بود. گروه بندی و نگهداری اطلاعات تکمیلی کالاها به شما کمک می کند گزارش های تحلیلی متفاوتی از گردش کالاها در سیستم تهیه نمایید؛ همچنین امکان اختصاص بارکد به کالاها و فراخوانی کالاها در اسناد با استفاده از دستگاه بارکدخوان وجود دارد.

لازم است نرم افزار حسابداری با ارائه گزارش های متنوع در ماژول های فروش، انبار، دریافت و پرداخت و … مدیریت را در اتخاذ تصمیم های راهبردی یاری  رسانند. به عنوان مثال گزارش بدهی مشتریان، صورتحساب مشتری را در لحظه در اختیار مدیریت قرار می دهد.

همچنین لازم است تحقیقات گسترده ای انجام شود تا اطمینان حاصل شود که برنامه دارای قابلیت انعطاف پذیری برای پاسخگویی به خواسته های عملیات پیش رو برای قرار دادن حساب های نهایی است و مشتریان را تحت پوشش قرار می دهد، اما شما باید ویژگی های مورد نیاز خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که نرم افزار پیشنهادی که در حال انتخاب آن هستید این ویژگی ها را دارد.  گروه نرم افزاری چرتکه پلاس قول خود را بر حضور در مسیر آگاهی مشتری میبیند

مزیت یادگیری زبان برنامه‌نویسی C# چیه؟

با توجه به اینکه بسیاری از نرم‌افزارهای موجود و نرم‌افزارهای در حال توسعه با زبان C# نوشته شدن، امروزه بازار نرم‌افزار با کمبود برنامه‌نویس خوب C# مواجهه و شرکت‌های بزرگ که چندین ساله در حوزه تولید نرم‌افزارهای پیچیده و بزرگ فعالن، در حال رقابت برای جذب برنامه‌نویس C# هستن! این نیاز هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی حداقل تا 15 سال آینده وجود داره و به همین دلیل بازار برنامه‌نویسان C# داغه!

همچنین واقعیت اینه که وقتی شما یک زبان برنامه‌نویسی رو به خوبی یاد می‌گیرید و با منطق حرفه‌ای شغل برنامه‌نویسی آشنا می‌شید، در آینده هر زمان که احساس نیاز کنید، می‌تونید به راحتی به زبان دیگه‌ای سوئیچ کنید.

بنابراین بامداد با شناخت این نیاز، بوت کمپ برنامه‌نویسی C# رو مبتنی بر فریم‌ورک .NET Core برگزار می‌کنه و شما رو به شرکت‌های طرف قرارداد، برای استخدام معرفی می‌کنه...

پرسش‌های متداول

برای مقایسه سطح درآمد برنامه‌نویس‌ها با هم، میتونید این گزارش رو بخونید: https://insights.stackoverflow.com/survey/2020/#top-paying-technologies البته اوضاع در ایران متفاوته و بعضی از اون زبانها در ایران اصلا کاربردی ندارند، اما به هر حال می‌تونه یه حدودی بهتون دید بده که اوضاع کلی چطوره.

زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ و فریم‌ورک دات‌نت، به قدری مدرن، به‌روز و کارآمد هستن که شرکت‌های بزرگی توی ایران اون رو به عنوان زبان پایه‌ای برای توسعه محصولاتشون استفاده کردند. یک زبان چندکاربردی، که شرکت مایکروسافت داره با سرعت و قدرت زیاد گسترشش میده!

بعد از تکمیل دوره بوت کمپ، می‌تونید به عنوان برنامه نویس جونیور به تیم‌های نرم‌افزاری کوچک و بزرگ ملحق بشید. این باعث میشه زیر نظر برنامه‌نویس‌های سینیور فرصت فعالیت پیدا کنید و متناسب با نیازهای اون تیم، رشد و یادگیری خودتون رو دنبال کنید. یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای بوت‌کمپ برنامه‌نویسی بامداد، در شعار Learn how to learn  خلاصه می‌شه. یعنی توی این بوت کمپ یاد میگیرید که چطور ضمن همکاری با یک تیم نرم افزاری، مهارت و دانش خودتون رو افزایش بدید. به عبارت دیگه یاد میگیرید که چطور بیشتر یاد بگیرید! و این مهم‌ترین راز پیشرفت یه برنامه‌نویسه.

چون تمام طول دوره بوت کمپ با تمرین و پروژه سپری می‌شه و باید بتونید خارج از ساعات برگزاری بوت کمپ هم روی پروژه‌ها و تمرین‌ها کار کنید و توی پلت فرم‌های کار تیمی، با بقیه همکلاسی‌ها و مربی‌ها تعامل کنید، لازمه لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی داشته باشید. اگه به صورت حضوری قصد شرکت در بوت‌کمپ رو دارید هم، باید لپ‌تاپتون رو با خودتون بیارید. نکته بعدی که لازمه بهش توجه کنید اینه که هنوز توی دوره مبارزه با ویروس کرونا هستیم و لوازم شخصی بهداشتی، مثل ماسک و الکل ضرورت داره.

رسیدن هر کدوم از بوت‌کمپرهای بامداد به جایگاه شغلی دلخواهشون، یه پروژه و یه مأموریت جدی برای ما به حساب می‌آد. مربی‌گری تا رسیدنتون به هدف شغلی دلخواهتون، یکی از ماموریت‌های بامداد به حساب می‌آد.

اما پاسخ دقیق این سوال بستگی به ترجیح شما در زمینه اشتغالتون داره.

  • استخدام: پروفایل پیشرفت شما رو به شرکت‌ها و سازمانهای علاقمند معرفی می‌کنیم و هم به موازات، آموزشهای لازم رو براتون در نظر می‌گیریم؛ مثلاً نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای، فن مذاکره، فن مصاحبه استخدامی و ... به عبارت دیگه، مربی‌گری شما رو تا نشستن پشت میز کارتون، به عهده می‌گیریم.
  • راه‌اندازی استارت‌آپ: یکی از انتخابهای جذاب شما اینه که تیم‌های 4 یا 5 نفره تشکیل بدید و روی یه ایده ناب سرمایه‌گذرای کنید. بامداد از مرحله ایده‌پردازی تا توسعه ایده و تجاری شدنش در کنار شماست و به مراکز نوآوری که خیلی هم علاقمند هستن به جذب تیم‌های استارتاپی خلاق، معرفی‌تون می‌کنه و متقاعدشون می‌کنه که ازشون برای شما سرمایه جذب کنه.
  • آزادکاری: خوب اگه نه برای دیگری کارکن هستی و نه اهل ریسک و استارتاپ، فریلنسینگ یا آزادکاری انتخاب بعدیته. یعنی دریافت یه پروژه نرم‌افزاری از یه شرکت یا سازمان و انجامش توی خونه و دریافت دستمزد توافق شده در روز اول. بامداد توی این مسیر هم راهنمایی و کمکت می‌کنه.
  • مهاجرت: و در نهایت اگه خیال دارید از کشور خارج بشید، مربیان شما توی بوت کمپ بامداد راهنمایی لازم رو برای انتخاب مقصد مناسب برای یه برنامه‌نویس در اختیارتون قرار می‌دن. اینجا هم چیزی که مهمه توانایی‌های شماست که با راهنمایی مربیانتون، به سمت و سوی درست هدایت می‌شن.

 اگه تهران هستید، بله! ما محیطی رو به عنوان فضای اشتراکی در نظر گرفتیم که بچه های بوت کمپ بتونن خارج از ساعت بوت کمپ هم با یک هزینه حداقلی، داخل اون فضا میز اجاره کنن و به صورت تیمی به همکاری تیمی خودشون برای رسیدن به نتیجه پروژه‌هایی که به عهده می گیرن، ادامه بدن.

بله بوت کمپ پیشرفته بامداد برای تمرکز ویژه بوت‌کمپرها، روی زمینه‌های تخصصی ویژه طراحی شده. افرادی که توی بوت‌کمپ پیشرفته شرکت می‌کنن، زمینه تخصصی خاصی رو انتخاب می‌کنن و توی اون زمینه، زیر نظر بهترین مربی‌های اون رشته، آموزش می بینن و پروژه انجام میدن.

از کجا باید شروع کنم؟

فرم زیر رو پر کنید تا برای سهیم شدن تجربه افراد متخصص گروه ، باهاتون تماس بگیریم.

همچنین اگه سوال یا ابهامی دارید، می‌تونید با ما تماس بگیرید:

0990030002609900300025

به جز روزهای تعطیل، هر روز از 8 صبح تا 5:30 عصر هستیم...

خدمات چرتکه پلاس

حسابرسی

حسابداری

مالیاتی

بیمه‌ای

حقوقی و ثبتی

آموزشی

نرم‌افزاری

مشاوره