شرکت حسابداری

برای رسیدن به نتایج دلخواه و کارآمد در هر زمینه، لازم است تا به متخصص مربوطه در آن حیطه مراجعه شود. این تخصص گرایی در حوزه امور مالی، علاوه بر اینکه از هزینه ها و زیان های مالی احتمالی می کاهد مجموعه را در رسیدن به اهداف خود یاری می کند.

امور مالی هر شرکت یا واحد اقتصادی پیچیدگی های زیادی دارد که در صورت عدم سپردن این امور به افراد غیر متخصص که تجربه کافی برای امور مالی را ندارند، هزینه های گزافی را برای آن واحد اقتصادی در پی خواهد داشت.

رسیدگی به امور مالی از دو طریق انجام می شود:

راه اول استخدام نیروی حسابدار و مدیران مالی

و راه دوم استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری است.

 

شرکت حسابداری

یک شرکت حسابداری شرکتی است که خدمات حسابداری را بصورت تخصصی انجام می دهد. این خدمات شامل طیف گسترده ای از امور مالی مثل تهیه صورت های مالی، ارزش افزوده، گزارش تفصیلی، اظهارنامه مالیاتی و … می باشد.

بهره گیری از خدمات یک شرکت حسابداری مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

مزایای شرکت حسابداری

مسئولیت پذیری و آرامش خاطر: یک شرکت حسابداری مسئولیت تمام اسناد مالی را برعهده می گیرد و این امر آرامش و خاطری آسوده برای کارفرمایان فراهم می کند.

کاهش هزینه و دردسرهای استخدامی: از دیگر مزایای یک شرکت حسابداری این است که با بهره گیری از خدمات آن، هزینه ها و دشواری های استخدام نیروی لایق و ماهر به صفر می رسد.

عدم نیاز به نیروی تمام وقت: همچنین در برخی شرکت ها امور مالی به صورتی نیست که احتیاج به نیروی تمام وقت مالی باشد و در این مورد نیز امور مختلف مالی از طریق شرکت حسابداری به آسانی قابل انجام است.

استفاده از نیروی مجرب و کارآزموده به صورت پاره وقت: شما در همکاری با یک شرکت حسابداری می توانید به مجموعه ای از افراد متخصص و باتجربه دسترسی داشته باشید و متناسب با حجم کاری خود هزینه پرداخت کنید نه بیشتر.

این دلایل و مزایا همگی باعث شده تا در سرتاسر جهان خدمات شرکت های حسابداری نسبت به استخدام نیروی حسابداری ترجیح داده بشود.

یک شرکت حسابداری در زمینه های مختلف مالی از جمله مشاوره در امورمالی، خدمات اداری و پرسنل (تهیه و ارسال لیست بیمه، تنظیم و انعقاد قراردادهای کارکنان، محاسبه اضافه کاری و…)،خدمات مالیاتی، خدمات حسابرسی و کلیه امور مالی می تواند خدمت رسانی کند.

خدمات شرکت حسابداری

حسابداری

چرتکه پلاس با ارائه خدمات شرکت های حسابداری و حسابرسی توانسته اعتماد بسیاری از شرکت ها و مراکز بازرگانی وتولیدی در زمینه های مختلف را به دست آورد و این خدمات توسط کارشناسان متخصص و با تجربه این مجموعه به مشتریان ارائه می شود. در هر زمانی که در زمینه مالی و حسابداری به کمک نیاز داشته باشید، مجموعه ما آماده ارائه خدمات حسابداری به شما عزیزان می باشد. همچنین مجموعه چرتکه پلاس دارای نمایندگی نرم افزار سپیدار می باشد و اگر برای انجام امور مالی و حسابداری مجموعه خود به یک نرم افزار حسابداری نیاز داشته باشید، کارشناسان ما می توانند با این نرم افزار فعالیت های مالی شما را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی نرم افزار سپیدار

سخن آخر

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.