مشاوره نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار از جمله نرم افزارهای مهم و کاربردی در ایران می باشد که در بسیاری از شرکت ها راه اندازی می شود و تمامی امور مالی و حسابداری یک شرکت توسط این نرم افزار انجام می شود. با راه اندازی یک نرم افزار حسابداری در یک شرکت می توان چندین کار را به طور همزمان و در کمترین زمان انجام داد و این کار با صرف کمترین انرژی و نیرو انجام می شود. انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب مطابق با فعالیت های شرکت از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود زیرا واحد مالی و حسابداری یک شرکت جزوه مهمترین بخش شرکت به شمار می رود و تمامی فعالیت های اقتصادی در این واحد ثبت می شود.

مشاوره نرم افزار سپیدار

خدمات مشاوره نرم افزار سپیدار مخصوص افرادی است که برای شرکت خود به دنبال یک نرم افزار حسابداری تخصصی می باشند و با استفاده از خدمات مشاوره نرم افزار سپیدار می توانند اطلاعات و کارایی مربوط به این نرم افزار را به دست آورند. در یک شرکت نرم افزاری لازم است که بتوان به راحتی با آن کار کرد و همچنین پشتیبانی و امنیت بسیار بالایی داشته باشد. نرم افزار سپیدار یک نرم افزار تخصصی حسابداری است که صفر تا صد پشتیبانی آن توسط کارشناسان حسابداری توسط شرکت های مختلف انجام می شود.

نرم افزار سپیدار برای شرکت های تولیدی

مجموعه چرتکه پلاس یک مجموعه تخصصی در زمینه راه اندازی و پشتیبانی نرم افزار سپیدار می باشد و همچنین خدمات مشاوره نرم افزار سپیدار را برای خریداران این نرم افزار ارائه می دهد و این مجموعه نمایندگی رسمی نرم افزار سپیدار می باشد و می توانید با اعتماد کامل به این مجموعه از خدمات ما بهره مند شوید. نرم افزار سپیدار یک نرم افزار جامع می باشد که در همه ی شاخه های حسابداری مانند بازرگانی، خدماتی و تولیدی کاربرد دارد و می توان این نرم افزار را متناسب با هر کدام از شاخه های حسابداری و همچنین فعالیت های شرکت راه اندازی کرد.

شرکت حسابداری

اجرای نرم افزار سپیدار در شرکت ها

اجرای نرم افزار سپیدار در شرکت ها معمولا توسط یک تیم حسابداری انجام می شود و فاز عملیاتی و راه اندازی آن توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می شود و مجموعه تخصصی چرتکه پلاس با داشتن کادری ممتخصص در این زمینه می توان روند اجرایی نرم افزار سپیدار را در شرکت شما انجام دهد. بسیاری از شرکت ها برای انجام امور مالی و حسابداری خود از متخصصان شرکت های حسابداری استفاده می کنند و شرکت های حسابداری از صفر تا صد راه اندازی و اجرای نرم افزار را انجام می دهند.

معمولا انجام امور حسابداری یک شرکت توسط شرکت حسابداری طبق یک قراردادی که از قبل منعقد شده است انجام می شود و طبق قرارداد شرت حسابداری باید صفر تا صد راه اندازی  اجرای نرم افزار سپیدار را برای شرکت مورد نظر انجام دهد و پس از پایان قرارداد می توان در مورد تمدید یا عدم تمدید آن تصمیم گیری کرد. خدمات مشاوره و راه اندازی نرم افزار سپیدار شامل موارد دیگری از جمله آموزش نرم افزار به کارکنان شرکت به خصوص کارمندان واحد حسابداری شرکت می شود و تا زمان آموزش کارکنان شرکت، تمامی امور مالی و حسابداری شرکت زیر نظر شرکت حسابداری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره نرم افزار حسابداری

چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی و اجرای نرم افزار سپیدار می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.