خدمات شرکت های حسابداری

شرکت های حسابداری شرکت هایی خدماتی هستند که در زمینه های مالی، حسابداری و حسابرسی به متقاضیان خدمات مختلفی ارائه می دهند و تمامی شرکت های دولتی و خصوصی دارای یک واحد مالی هستند که زیر حسابداران پیگیری می شود و برخی از شرکت ها برای واحد مالی و حسابداری خود از خدمات شرکت های حسابداری کمک می گیرند. در دنیای امروزی و با پیشرفت فعالیت های اقتصادی و مالی در داخل کشور، موجب پدید آمدن نیازهای متفاوتی در بازار کار و سرمایه شده است که یکی از آن ها وجود حسابدار در اکثر شغل ها می باشد و سرمایه داران، شرکت ها و افراد فعال در این بازار نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق و به کار گیری راهکارهای صحیح براب بررسی، کنترل و ثبت اطلاعات مالی خود هستند.

 

خدمات شرکت های حسابداری

 

طبیعتا هیچ شغلی را نمی توان به تنهایی اداره کرد و یک نفر نمی تواند هم به امور مالی، امور داخلی، فعالیت های شرکت و … بپردازد و هر بخشی به یک نیروی متخصص نیاز دارد. در گذشته که فعالیت های حسابداری به صورت محدودتری صورت می گرفت، در اکثر شرکت ها و سازمان یک واحد حسابداری وجود داشت که امور مالی و حسابداری زیر نظر یک یا دو نفر کارشناس حسابداری انجام می گرفت اما امروزه با به وجود آمدن تغییرات زیادی در نوع فعالیت و نحوه ی کارکرد شرکت ها و موسسات مختلف، به منظور بررسی فعالیت های مالی معمولا این کار برون سپاری می گردد.

تغییرات گسترده در زمینه امور حسابداری باعث شده تا اکثر شرکت ها برای انجام امور مالی و حسابداری خود از خدمات شرکت های حسابداری استفاده کنند و شرکت های حسابداری با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص خود در این زمینه می تواند تمامی کارهای مربوط به حسابرسی، امور مالی و مالیاتی را انجام دهند و این کار باعث می شود تا تمامی کارها با دقت بسیار بالایی انجام گیرد و از وجود مشکل در این زمینه جلوگیری شود.

شرکت حسابداری

انواع خدمات شرکت های حسابداری

خدمات شرکت های حسابداری

  • حسابرسی صورت های مالی و بررسی اجمالی صورت های مالی
  • حسابرسی داخلی
  • حسابرسی مالیاتی
  • حسابرسی عملیاتی
  • مشاوره مالی و حسابداری
  • مشاوره مالیاتی در رابطه با مالیات عملکرد شرکت ها، مالیات های تکلیفی و همچنین مالیات بر ارزش افزوده
  • تهیه و تکمیل اظهارنامه مالیاتی
  • نرم افزارهای مالی و حسابداری

خدمات شرکت های حسابداری در زمینه های فوق می باشد و برخی از شرکت های حسابداری ممکن است فقط در برخی از زمینه های حسابداری به صورت تخصصی خدمات ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی نرم افزار سپیدار

شرکت حسابداری چرتکه پلاس

خدمات شرکت های حسابداری

 

چرتکه پلاس با ارائه خدمات شرکت های حسابداری و حسابرسی توانسته اعتماد بسیاری از شرکت ها و مراکز به به دست آورد و این خدمات توسط کارشناسان متخصص و با تجربه این مجموعه به مشتریان ارائه می شود و در هر زمانی که در زمینه مالی و حسابداری به کمک نیاز داشته باشید، مجموعه چرتکه پلاس آماده ارائه خدمات حسابداری به شما عزیزان می باشد. همچنین مجموعه چرتکه پلاس دارای نمایندگی نرم افزار سپیدار می باشد و اگر برای انجام امور مالی و حسابداری مجموعه خود به یک نرم افزار حسابداری نیاز داشته باشید، کارشناسان ما می توانند با این نرم افزار فعالیت های مالی شما را انجام دهند.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.