پشتیبانی نرم افزار سپیدار

پشتیبانی نرم افزار سپیدار توسط شرکت های حسابداری که دارای نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار هستند صورت می گیرد و هر زمان که در این نرم افزار به مشکلی برخورد کردید، می توانید با پشتیبانی نرم افزار سپیدار تماس بگیرید تا کارشناسان مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند. شرکت های حسابداری در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند که یکی از آن ها پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری می باشد و پشتیبانی نرم افزار سپیدار یکی از این خدمات به شما می رود.

نرم افزار سپیدار یک نرم افزار جامع حسابداری می باشد که در اکثر شرکت ها راه اندازی می شود و تمامی امور مالی و حسابداری یک شرکت توسط این نرم افزار انجام می شود و هر گونه مشکلی که برای نرم افزار سپیدار پیش بیاید می تواند به طور کلی سیستم مالی و حسابداری یک شرکت را مختل کند و حتی اطلاعات مالی و حسابداری یک شرکت در خطر باشد. در گذشته امور مالی و حسابداری یک شرکت به صورت دستی و کاغذی انجام می شود و تمام پرونده ها در پوشه های مختلف بایگانی می شود و هر زمان که به آن ها احتیاج داشتیم باید در میان بسیاری از پرونده ها آن را پیدا کنیم.

با ظهور نرم افزارهای حسابداری نظیر نرم افزار سپیدار این مشکل برطرف شد و در هر زمان و هر لحظه می توان به پرونده های حسابداری شرکت دسترسی داشته باشیم. بالا رفتن سریع و دقت در انجام امور مالی توسط نرم افزارهای حسابداری باعث شده تا اشتباهات به حداقل برسد و این که بسیاری از محاسبات در امور مالی و حسابداری به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار انجام می شود و باعث جلو افتادن کارها می شود.

شرکت حسابداری

خدمات پشتیبانی نرم افزار سپیدار در مجموعه چرتکه پلاس

  • نصب و راه اندازی نرم افزار طبق حوزه کاری شرکت
  • پشتیبانی همه روزه به صورت تلفنی و حضوری
  • رفع مشکلات نرم افزاری به صورت حضوری و تلفنی
  • مشاوره و خرید نرم افزار سپیدار
  • بررسی فعالیت های شرکت زیر نظر شرکت حسابداری چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: بسته های نرم افزار سپیدار

اهمیت پشتیبانی نرم افزار سپیدار

پشتیبانی نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار مانند هر نرم افزاری ممکن است روزی دچار مشکل شود و برای برطرف کردن مشکلات آن باید از افراد باتجربه در این زمینه کمک گرفت و لزوما هر فردی که با نرم افزار سپیدار کار می کند ممکن است به تمامی قسمت های آن تسلط نداشته باشد و زمانی که مشکلی پیش بیاید نتواند آن را برطرف کند. در این جا پشتیبانی نرم افزار سپیدار به شما کمک می کند تا در صورت به وجود آمدن مشکل به سرعت آن را برطرف کنید و برای برای بروزرسانی های نرم افزار از این افراد کمک بگیرید تا همه چیز به درستی انجام شود.

نرم افزارهای حسابداری به دلیل این که تمامی اطلاعات مالی و حسابداری شرکت در آن ثبت شده است بسیار حساس می باشد و کوچترین مشکل برای این نرم افزار را باید جدی گرفت. پشتیبانی نرم افزار سپیدار به صورت قراردادی می باشد و شما برای این کار می توانید با یک شرکت حسابداری که خدمات پشتیبانی نرم افزار سپیدار را ارائه می دهد قرارداد ببندید و در این مدت هر گونه مشکل در نرم افزار توسط شرکت حسابداری برطرف می شود. برخی از شرکت ها  فقط زمانی که به مشکل برخورد کنند از پشتیبانی کمک می گیرند ولی برخی دیگر برای جلوگیری از بروز خطاها احتمالی با شرکت های حسابداری قرارداد می بندند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی نرم افزار سپیدار می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.