بسته های نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار یک نرم افزار جامع در زمینه حسابداری می باشد که تمامی زیر شاخه های حسابداری را شامل می شود و این نرم افزار یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای حسابداری در ایران می باشد که صفر تا صد پشتیبانی آن در داخل ایران انجام می شود و بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی از این نرم افزار در واحد مالی و حسابداری خود استفاده می کنند. بسته های نرم افزار سپیدار هر کدام از آن ها شامل یکی از شاخه های حسابداری می باشد و این بستگی به شرکت یا سازمان دارد که در چه حوزه ای فعالیت می کند.

نرم افزار سپیدار را می توان با توجه به حوزه ی فعالیت یک شرکت یا سازمان راه اندازی کرد و صفر تا صد امور مالی و حسابداری را با این نرم افزار انجام داد. به عنوان مثال حوزه کاری اکثر شرکت در زمینه شرکت های تولیدی، شرکت های خدمات، شرکت های بازرگانی و یا شرکت های پیمانکاری می باشد و می توان نرم افزار سپیدار را در هر کدام از این زمینه ها به صورت جداگانه راه اندازی کرد و تنظیمات آن را مختص با همان شاخه انجام داد.

راه اندازی و پشتیبانی نرم افزار سپیدار توسط نمایندگی مجاز این نرم افزار انجام می شود و اگر برای شرکت یا سازمان خود قصد دارید تا این نرم افزار را راه اندازی کنید، باید به نمایندگی های نرم افزار سپیدار مراجعه نمایید. چرتکه پلاس با سال ها تجربه در زمینه مالی و حسابداری، نمایندگی رسمی نرم افزار سپیدار می باشد و شما می توانید جهت تهیه و راه اندازی این نرم افزار به مجموعه چرتکه پلاس مراجعه نمایید و همچنین می توانید امور مالی و حسابداری شرکت مورد نظر خود را زیر نظر شرکت حسابداری چرتکه پلاس انجام دهید تا در هر زمان که به مشاوره یا پشتیبانی نیاز داشتید، بتوانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

شرکت حسابداری

سپیدار چه بسته هایی دارد؟

بسته های نرم افزار سپیدار به شرح زیر می باشد:

  • بسته خدماتی

با استفاده از این بسته امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد و بر این اساس می توانید کالا و خدمات متفاوت با قیمت های مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید. با استفاده از گراش های متنوع در هر یک از سیستم ها و گزارشات فعالیت های روز به صورت تجمیعی به شما امکان می دهد درآمد ناشی از خدمات را بع صرت روزانه بررسی کنید. این گزارش ها این امکان را به شما می دهد تا خدمات پر کاربرد و پر سود را تشخیص دهید و می توانید سود و زیان شرکت را بررسی کنید.

  • بسته بازرگانی

این بسته این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند در هر لحظه موجود انبار خود را کنترل کنند و به راحتی آن را مدیریت کنند. شما می توانید به کمک این نرم افزار گزارش های روزانه را در اختیار داشته باشید و به طور کامل بر امور مالی و حسابداری شرکت تسلط داشته باشید و این کار باعث می شد تا کالاهای پر فروش تر و سودآور خود را شناسایی کنید و ثبت سفارش ها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری می باشد.

  • بسته تولیدی

بسته تولیدی نرم افزار سپیدار امکان قیمت گذاری کالاهای تولید شده را به شم می دهد و می توانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید و می توانید با تهیه گزارش های مناسب توسط نرم افزار، از آخرین موجودی انبار محصولات و مواد اولیه خود باخبر شوید و مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه یا محصول خود را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سپیدار برای شرکت های تولیدی

  • بسته پیمانکاری

با بسته پیمانکاری نرم افزار سپیدار می توانید بهای تمام شده هر پروژه و قرارداد را در لحظه محاسبه کنید و سود و زیان در هر پروژه و قرار را می توانید بررسی کنید.  با این نرم افزار می توان انحرافات هزینه ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینه های ثبت شده و هزینه های برآورد شده هر پروژه اندازه گیری کرد.

چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.