مزایا نرم افزار سپیدار چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در ایران چندین نرم افزار حسابداری وجود دارند که در میان این نرم افزار ها هرکدام کاربرد خاص خودشان را دارند. در میان این نرم افزار ها، نرم افزار سپیدار یکی از نرم افزار های حسابداری است که می توان از آن برای عملیات مالیاتی و حسابداری استفاده کرد.

جالب است بدانید استفاده از این نرم افزار در مقایسه با نرم افزار هلو در سال های اخیر رو به افزایش است و محبوبیت این نرم افزار در میان سایر نرم افزار ها روز به روز در حال افزایش است.

حسابداران از این نرم افزار حسابداری برای ثبت و مشاهده گزارش های حسابداری و انجام فعالیت های مالی استفاده می کنند.

مزایا سپیدار سیستم

کاربرد نرم افزار سپیدار

در شرکت های حسابداری کار های مختلفی انجام میشود و حسابداران برای پیشبرد سریعتر امورشان از نرم افزار های مختلفی استفاده میکنند. نرم افزار سپیدار به حسابداران کمک می کند با کمترین محدودیت ها در شرکت های حسابداری و واحد های اقتصادی از آن ها استفاده شود.

پشتیبانی نرم افزار سپیدار

کاربرد نرم افزار سپیدار در شرکت هایی است که در زمینه های بازرگانی، خدمات تولیدی و پیمانکاری، عرضه نرم افزار ها فعالیت میکنند می باشد و میتوان از این نرم افزار برای رسیدن به اهداف حسابداری در این زمینه ها استفاده کرد.

مهم ترین ویژگی نرم افزار سیپدار این است که نصب راحتی دارد و شما می توانید در کمترین زمان این نرم افزار را نصب و آماده کنید.

علت علاقه زیاد و روز افزون نسبت به نرم افزار سپیدار شاید به این دلیل است که مدیران علاقه دارند از مزایای این نرم افزار مانند کدگذاری پیشرفته، آماده سازی و آپدیت اظهارنامه ها در کوتاهترین زمان بهره مند شوند و به همین دلیل در بخش حسابداری بیشتر شرکت ها از این نرم افزار استفاده می شود.

چرا نرم افزار سپیدار؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که امکانات نرم افزار سپیدار چیست و چرا باید از این نرم افزار در مقابل سایر نرم افزار های حسابداری استفاده کرد.

در واقع امکانات نرم افزار سپیدار سبب محبوبیت آن شده که این امکانات را در این بخش با هم بررسی میکنیم.

 

امکانات نرم افزار سپیدار

کار با نرم افزار سپیدار بدون ماوس

یکی از مهمترین امکانات نرم افزار سپیدار این است که شما میتوانید بدون موس از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید. برای آن که بتوانید از این امکانات استفاده کنید باید با ورود به صفحه سپیدار دکمه alt را بزنید.

با این کار موس شما در بخش بالا راست در قسمت عملیات قرار خواهد گرفت و این بخش را فعال میکند.

 

سپیدار سیستم

 

شما می توانید در این بخش با کلید جهت نما پایین و بالا و اینتر کار کنید و بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب شما میتوانید بدون استفاده از موس به بخش های مختلف این نرم افزار دسترسی پیدا کنید.

شما در این نرم افزار میتوانید با کمک کلید Tab و Enter و Space به راحتی در بخش های مختلف گردش کنید و کار های خود را انجام دهید. در این بخش کلید های میانبر مورد استفاده در نرم افزار سپیدار را برای شما قرار داده ایم:

سپیدار سیستم

دسترسی سریع به میزکار و فرم های پرکاربرد

شما با ورود به این نرم افزار هر روز می توانید به فرم های خاصی که هر روز با آن ها کار می کنید دسترسی داشته باشید. به این ترتیب فرم هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند برای شما نمایش داده میشوند و می توانید سریع تر به آن ها دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب بدون آن که نیاز باشد چندین مسیر را طی کنید تا به فرم های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید میتوانید در کوتاهترین زمان آن ها را در اختیار داشته باشید. برای دسترسی پیدا کردن به این امکان باید میز کار درست کنید.

امکان پیوست انواع اسناد یا ضمائم برای هر فرم

از دیگر امکانات سپیدار این است که شما می توانید برای هر فرمی که درست میکنید تا حداکثر 5 سند را در فرمت های مختلف پیوست کنید.

امکان ساخت گزارش پویا در سپیدار

از دیگر قابلیت هایی که این نرم افزار دارد این است که شما میتوانید اطلاعات تکمیلی اسناد و فرم ها را وارد کنید و گزارش های پویایی از این نرم افزار دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید: بخش نرم افزار سپیدار چرتکه پلاس

مزایا نرم افزار سپیدار

چه چیزی باید سبب شود حسابداران از نرم افزار سیپدار برای پیشبرد امورشان استفاده کنند؟ آیا این نرم افزار در کنار مزایایی که دارد معایبی هم دارد که سبب شود استفاده از این برنامه برای تعدادی از حسابداران با محدودیت رو به رو شود؟

در این بخش می خواهیم مزایا و معایب نرم افزار سپیدار را با هم بررسی کنیم تا با آگاهی بیشتر این نرم افزار را انتخاب کنید.

  1. به روز بودن نرم افزار حسابداری سپیدار
  2. یکپارچه بودن این نرم افزار
  3. بهره مندی از پشتیبانی قوی
  4. سریع بودن نرم افزار در انجام امور
  5. امکان تبدیل اطلاعات
  6. امنیت بالای این برنامه
  7. محیط کاربرپسند
  8. ساده بودن نصب و کار کردن راحت با آن
  9. ارائه گزارش های مالی برای انواع کسب و کار ها
  10. ظاهر زیبا نرم افزار سپیدار
  11. صرفه جویی در هزینه های ایجاد زیرساخت
  12. صرفه جویی در زمان انجام امور
  13. بهره مندی از به روزرسانی خودکار
  14. و …

این مزایا نرم افزار سپیدار سبب می شود که افراد زیادی از این نرم افزار استفاده کنند و از قابلیت های این نرم افزار برای انجام امور حسابداری خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بسته های نرم افزار سپیدار

به طور کلی دررباره نرم افزار سپیدار  باید گفت این نرم افزار حسابداری با امکانات و قابلیت های زیاد کار را برای حسابداران راحت کرده و به یکی از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری تبدیل شده است.

 

چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.