نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی

شرکت های خدماتی جزوه آن دسته از شرکت هایی هستند که در زمینه های مختلف به مردم خدمات ارائه می دهند و این شرکت ها هم برای انجام امور مالی و حسابداری خود به یک نرم افزار تخصصی حسابداری نیاز دارند و برای مدیریت آن باید حتما به آن مسلط باشند. اکثر شرکت های خدماتی برای بخش حسابداری خود به شرکت های حسابداری مراجعه می کنند و تمامی امور مالی و حسابداری خود را به دست آن ها می سپارند. نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی بهترین گزینه می باشد و می توان زیر نظر یک شرکت حسابداری تمامی امور مالی و حسابداری مربوط به شرکت را انجام داد.

نرم افزار سپیدار یک نرم افزار داخلی می باشد و به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارد، به یک نرم افزار تخصصی در زمینه های مختلفی حسابداری تبدیل شده است و از همه مهمتر تیم پشتیبانی بسیار عالی دارند که در هر ساعت از شبانه روز می توانید از آن ها کمک بگیرید. خدمات نرم افزار حسابداری سپیدار زیر نظر شرکت های حسابداری به شرکت های مختلفی از جمله شرکت های خدماتی ارائه می شود و مجموعه چرتکه پلاس نمایندگی نرم افزار سپیدار می باشد و اگر قصد داری امور مالی و حسابداری شرکت خدماتی خود را با نرم افزار سپیدار انجام دهید، می توانید از شرکت حسابداری چرتکه پلاس در این زمینه کمک بگیرید.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شرکت حسابداری

ویژگی های نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی

نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی

نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی با کاربری ساده در ثبت اطلاعات مالی و کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی می تواند گزارش های دقیق را درباره تمامی کارهای مرتبط با چک های دریافت و پرداختی برای شما انجام دهد و و همچنین می توان با در اختیار گذاشتن گزارش های مربوط به فروش خدمات، اطلاعات مالی را برای شما به ارمغان بیاورد. ویژگی های نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدمات به شرح زیر می باشد:

  • تهیه خودکار صورت مغایرت بانکی و صرفه جویی در زمان و همچنین جلوگیری از کارهای تکراری و اشتباهات کاربری
  • تهیه در لحظه صورت حساب طرف مقابل و ارتباط شفاف با مشتریان
  • تعیین نوع فروش برای خدمات متفاوت و مدیریت فروش خدمات با بهترین کیفیت
  • تعیین مدل های مختلف پورسانت و تعمیر واسط و محاسبه ی خودکار پورسانت بر مبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
  • ثبت عملیات مرتبط با چک های دریافتی و پرداختی و مدیریت تمام دریافت ها و پرداخت ها با بالاترین دقت

بیشتر بخوانید: نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی

اهمیت استفاده نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی

یک شرکت خدمات در طول یک سال ممکن است فاکتورهای بسیار از انواع دریافتی ها و پرداختی ها داشته باشد و تمام این ها در پایان سال در قالب یک گزارش حسابداری جمع آوری و ارائه می شوند و می توان میزان سود و زیان شرکت در سالی که گذشت را به دست آورد و برنامه های جدید برای سال جدید تهیه کرد و این فاکتورها و اطلاعات مالی باید در یک جایی ثبت شوند که به راحتی به آن دسترسی داشته باشیم. جمع آوری فاکتورها و موارد مربوط به امور مالی و حسابداری به صورت فیزیکی و کاغذی می تواند حجم وسیعی از کاغذها را برای شما در بر داشته باشد و بررسی هر کدام از آن ها زمان بسیار زیادی از شما می گیرد و اگر فقط به یک فاکتور خاص نیاز داشته باشید، شاید مجبور باشید تعداد بسیاری از این فاکتورها را بررسی کنید که زمان بسیار زیادی از شما می گیرد.

با نرم افزار سپیدار برای شرکت های خدماتی می توان در هر لحظه و هر زمانی به تمامی اطلاعات امور مالی و حسابداری شرکت دسترسی داشته باشید و به راحتی و کمترین زمان تمامی گزارش های مربوط به امور مالی و حسابداری شرکت را در اختیار گذاشته باشید و نگران گم شدن پرونده های مالی و حسابداری شرکت نباشید. شما می توانید هر زمان که در نرم افزار سپیدار به مشکل برخورد کردید و یا به کمک نیاز داشتید، به تیم تخصصی چرتکه پلاس مراجعه نمایید و تمامی کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.