نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی

نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی یکی از مناسب ترین نرم افزار حسابداری می باشد که از طریق آن می توان امور مالی و حسابداری شرکت را با جزئیات و دقت بسیار بالایی انجام داد. هر شرکت بازرگانی برای پیگیری و اجرای امور مالی و حسابداری خود به یک نرم افزار تخصصی حسابداری نیاز دارد و بدون نرم افزار امکان انجام کارهای حسابداری و مالیاتی وجود ندارد چرا که زمان خیلی زیاد صرف انجام این کار می شود ولی به کمک نرم افزار می توان تمامی کارها را در مدت زمان کمتر و به صورت اصولی انجام داد.

راه اندازی، اجرا و مدیریت نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی توسط افرادی انجام می شود که به طور کامل به این نرم افزار تسلط دارند و بسیاری از شرکت های بازرگانی برای این واحد از کسب و کار خود از شرکت های حسابداری کمک می گیرند و بدین صورت تمامی امور مالی و حسابداری شرکت های بازرگانی زیر نظر یک شرکت حسابداری از طریق نرم افزار سپیدار انجام می شود. شرکت های حسابداری بسیاری هستند که خدمات نرم افزاری ارائه می دهند و اکثر شرکت ها هم برای انجام کارهای نرم افزاری از این شرکت ها کمک می گیرند.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شرکت حسابداری

مزیت نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی

نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی

  • گزارش سود و زیان به تفکیک کالا و شناساسیی کالاهای پر سود
  • ثبت تمام عملیات چک های دریافتی و پرداختی، مدیریت تمام دریافت ها و پرداخت ها
  • بهبود خدمات پس از فروش و امکان ثبت سرال برای کالاهای دارای خدمات پس از فروش و نیازمند پیگیری
  • ثبت ورود و خروج کالا در انبار با ارتباط آنلاین با دستگاه باسکول و سهولت در ثبت اطلاعات انبار
  • ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالا و جلوگیری از کمبود موجود و خواب کالا در انبار
  • ارزیابی موجودی کالاها در انبار و امکان انجام انبار گردانی و صدور خودکار کسر و اضافه انبار
  • تعیین مدل های گوناگون پورسانت و تعریف واسط و محاسبه ی خودکار پورسانت بر مبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
  • در اطلاعات کالا و ثبت 10 مشخصه برای کالا و استفاده از آن در تمامی فرم های انبار و فروش
  • نمایش موجود کالا در انبار و آگاهی دقیق از موجودی قابل فروش و موجود کالای رزرو در لحظه ی ثبت پیش فاکتور و فاکتور
  • تهیه در لحظه ی صورت جساب طرف مقابل و ارتباط شفاف با مشتریان
  • مدیریت دسترسی در انبار و امکان تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی انبار به کاربران با نقش های مختلف

بیشتر بخوانید: نمایندگی نرم افزار سپیدار

اجرای نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی

نرم افزار سپیدار یک نرم افزار تخصصی در زمینه حسابداری و امور مالی می باشد که تمامی شرکت های بازرگانی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و … می توانند از این نرم افزار برای شرکت خود استفاده کنند و طبیعتا خدمات حسابداری شرکت های بازرگانی با دیگر شرکت ها مانند شرکت های خدماتی و تولیدی متفاوت می باشد ولی نرم افزار سپیدار برای تمامی این شرکت ها طراحی شده است و می توان آن را در هر زمینه ای راه اندازی کرد. اجزای نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی توسط شرکت های حسابداری انجام می شود این نرم افزار را به گونه ای برای شما طراحی می کنند که به طور کامل شامل تمامی موارد مالی و حسابداری شرکت های بازرگانی باشد. پشتیبانی و مدیریت نرم افزار سپیدار برای شرکت های بازرگانی توسط همین شرکت های حسابداری انجام می شود و شما هم می توانید برای انجام این کار به مجموعه چرتکه پلاس مراجعه نمایید و کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.