مشاوره حقوقی بیمه

این روزها کمتر کسی است که به مسائل بیمه ای اهمیت ندهد و شرکت های بیمه ی بسیاری وجود دارند که در زمینه های مختلف به متقاضیان خدمات ارائه می دهند. بیمه جزوه آن است از مواردی است که افراد با بهره گیری از آن در موقعیت های خاص، اوضاع امنیتی و مالی خود را سر و سامان می دهند و بیمه می تواند هزینه های زیادی را از افراد کم کند و منافع زیادی برای بیمه شدگان دارد. شرکت های بیمه هر کدام شرایط و ضوابط خود را دارند و برای این که از خدمات بیمه آن ها استفاده کنید باید اطلاعات لازم از نحوه ارائه خدمات آن داشته باشید.

افرادی که قصد دارند تا در زمینه های مختلف از خدمات شرکت های بیمه ای استفاده کنند، قبل از آن می توان از خدمات مشاوره حقوقی بیمه بهره مند شوند و مشاوران حقوقی بیمه ضمن ارائه اطلاعات کامل در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا به طور کامل حق و حقوق خود را از بیمه دریافت کنید. در زمان عقد قرارداد به شرکت های بیمه، باید از شرایط بیمه ای که در اختیارتان قرار می گیرد آگاهی کامل داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید از حقوق خود دفع کنید. بسیاری از افراد اطلاعات کاملی از شرایط و ضوابط شرکت های بیمه ای ندارند و برای همین به شرکت هایی که مشاوره حقوقی بیمه ارائه می دهند مراجعه می کنند و پس از آن می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند.

ساده ترین تعریفی که برای بیمه می توان گفت این است که بیمه یک قرارداد و پیمانی است که بیمه گر با بیمه گزار منعقد می کند و طبق آن بیمه گزار متعهد می شود تا مبلغی را به صورت ماهیانه یا سالیانه به شرکت بیمه پرداخت کند و در مقابل آن بیمه گر هنگام رخدادهای غیر قابل پیش بینی خسارت های مالی وارد آمده را به بیمه گزار پرداخت کند. در سال های اخیر اهمیت بیمه در ایران برای همه واضح و جا افتاده می باشد و بسیاری از اشخاص نگاه ویژه ای به آن دارند و به نوعی خودشان را از مشکلات احتمالی در آینده در امان نگه می دارند.

خدمات بیمه ای

انواع بیمه

مشاوره حقوقی بیمه

  • بیمه عمر
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه درمانی
  • بیمه حوادث
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه خودرو
  • بیمه مسافرتی
  • بیمه بیکاری
  • بیمه نیروهای مسلح

از بیشترین بیمه هایی که توسط متقاضیان انتخاب می شود می توان به بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر، بیمه خودرو و بیمه درمانی اشاره کرد و اشخاص به صورت ماهیانه یا سالیانه مبلغ مشخصی را به بیمه پرداخت می کنند و در صورت لزوم می توانند از خدمات بیمه ای خود استفاده نمایند. بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمانی از مهمترین بیمه ها می باشند که باعث می شود هزینه های درمانی کاهش چشم گیری داشته باشد و از پرداخت هزینه های بسیار بالا جلوگیری می شود بیمه بخش اعظمی از آن را پرداخت می کند.

اهمیت مشاوره حقوقی بیمه

مشاوره حقوقی بیمه

زمانی که شما با یک شرکت بیمه قرار امضا می کنید، بیمه گر نسبت به شما تعهداتی دارد و در ازای هزینه ای که به صورت سالیانه یا ماهیانه به شرکت بیمه پرداخت می کنید می توانید هنگام بروز مشکلات، از شرکت بیمه هزینه خسارت های وارد شده را بگیرید و بخش زیادی از آن توسط شرکت بیمه پرداخت می شود و البته این موارد توسط کارشناسان بیمه بررسی می شود. برخی از موارد در صورت بروز مشکل هزینه های بسیار بالایی دارند مانند خسارت خودرو، خسارت منزل و از همه مهمتر مشکلات سلامتی و بیمه خدمات ویژه ای برای این موارد به بیمه شوندگان ارائه می کند.

مشاوره حقوقی بیمه باعث می شود تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند و نسبت به بیمه ای که قصد دارید انتخاب کنید، بهترین مورد را در نظر بگیرید و البته باید توجه داشته باشید مقدار هزینه ای که به شرکت بیمه پرداخت می کنید نسبت به هزینه ای که بابت خسارات از شرکت بیمه دریافت می کنید متفاوت می باشد و مشاوره حقوقی بیمه شما را در جریان تمامی این گزینه ها قرار می دهد. البته مشکلات بیمه ای بسیاری هم وجود دارد و برخی از اشخاص در زمان گرفتن خسارت از بیمه دچار مشکل می شوند و باید این موضوع را هم با مشاوره حقوقی بیمه در میان بگذارید و اکثر مشکلات گرفتن خسارت از بیمه به دلیل ناآگاهی بیمه شوندگان می باشد.

مزیت دریافت مشاوره حقوقی بیمه

مشاوره حقوقی بیمه

  • جمع آوری مدارک لازم و توانایی پاسخگویی به اظهارات طرف مقابل
  • مشاور حقوقی بسیار بیشتر از مردم عادی به قوانین شرکت های بیمه آگاهی دارد و می تواند شما را در موقعیت های مختلف راهنمایی کند.
  • مشاوره حقوقی بیمه می تواند سرعت پیشرفت پرونده را بیشتر کند و شخصا پیگیر روند کارهای بیمه ای شود.
  • در صورت دادگاهی شدن پرونده، مشاوره حقوقی بیمه می تواند با زبان حقوقی برای دادگاه استدلال کند و مدارک لازم را جهت احقاق حقوق بیمه گزار ارائه کند.
  • استفاده از یک وکیل با تجربه می تواند بسیاری از مشکلات شما در زمینه بیمه را برطرف کند و با خیالی راحت به امور روزانه خود بپردازید.

چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.