معیار اصلی انتخاب نرم افزار حسابداری

در انتخاب نرم افزار حسابداری هنگام ارزیابی ، چیزهای زیادی را می سنجد. و به آن فکر میکنید ، یکی از چیزهایی که اول به ذهن شما میرسد قیمت نرم افزار است که اغلب مورد توجه قرار می گیرد، اما قیمت معیار انتخاب نرم افزار حسابداری نیست.

آنچه که کسب و کار شما به آن نیاز دارد در دراز مدت فراهم نمیشود، و بالعکس هزینه های زیادی را در بر میگیرد . هنگام ارزیابی سیستم‌های جدید، انتخاب فرد متخصص و مناسب نرم افزار حسابداری باید متناسب با نرم‌افزار مورد استفاده شما باشد، تا کارمندان شما به طور کامل و بهینه از سیستم استفاده کنند. و سرمایه‌گذاری فناوری، شما را به حداکثر برسانند. (چک لیست انتخاب نرم افزار حسابداری ما به شما کمک می کند تا روی 3 حوزه مهم تمرکز کنید).

سازمان ها و شرکت ها

معیار اصلی انتخاب نرم افزار حسابداری

  • چه محدودیت هایی در انتخاب نرم افزار حسابداری فعلی خود دارید و چگونه باید برطرف شود؟

  • چه مشکلات تجاری را باید با نرم افزار حسابداری خود حل کنید؟

  • فرآیندهای کسب و کار شما چیست؟

  • نرم افزار حسابداری شما چگونه باید آنها را ساده مدیریت کند؟

  • سیستم حسابداری شما باید چه ویژگی‌ها و عملکردهایی را ارائه دهد که امکان دسترسی آسان به داده‌ها را در سراسر سازمان شما فراهم کند؟

  • نرم افزار حسابداری شما چگونه باید شرکت شما را امروز و در آینده با تغییر و رشد حفظ کند؟

  • کاربران شما به چه نوع آموزش و پشتیبانی نیاز دارند؟

  • بودجه شما چقدر است؟ آیا شامل منابع کافی برای مجوز نرم افزار، ماژول های اضافی، پیاده سازی، بهبود/نگهداری، پشتیبانی مداوم، نیازمندی های سخت افزاری است؟

مطالعه آزاد: مالیات خودروهای لوکس 140

نرم افزار حسابداری جدید

معیار اصلی انتخاب نرم افزار حسابداری

توجه به انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب برای سازمان و یا شرکت خود به راحتی نیازهای کسب و کار را برآورده می کند، نرم افزار از فرآیندهای تجاری پشتیبانی می کند ، و باعث پیشرفت در فعالیت های تجاری میشود

زیرا به راحتی میتوانید معیارهای تجارت خود را در قالب نرم افزارهای حسابداری به نمایش بگذارید، و بالعکس در پیشبرد فعالیت های خود در رقابت های جهانی نقشی مفید و سازنده داشته باشید. بنابراین توجه به معیار اصلی انتخاب نرم افزار حسابداری میتواند به عنوان یک شاخص مهم در فعالیت های مستمر پایدار و مقیاس پذیرباشد.

انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب باید توانایی تشخیص و تمیز گزینه هایی مثل: هزینه ی مالکیت، قابلیت های گزارش دهی ، به شکلی که متناسب با ورودی داده های مورد نظر باشد، به نمایش بگذارد، 

توجه به انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب از این رو قابل اهمیت است که ماژول ها و عملکرد در دادهای حسابداری را که مهم میباشند به شکلی دقیق و مناسب ارائه میدهد، و توجه به این گزینه ها ذهن شما را برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری که برای سازمان شما مناسب باشد را آماده میکند.

نرم افزار با سایر سیستم ها و برنامه ها یکپارچه می شود،در دسترس بودن اسناد نرم افزاری سهولت استفاده پیاده سازی یکپارچه سیستم جدید بر روی سخت افزار موجود کار می کند.

فروشندگان ارزش افزوده و ارائه دهندگان راه حل های نرم افزاری

معیار اصلی انتخاب نرم افزار حسابداری

توجه به انتخاب نرم افزار حسابداری  و تحقیق در مورد آن باعث میشود فروشندگان ارزش افزوده و ارائه دهندگان راه حل های نرم افزاری نیازهای کسب و کار و سیستم شما را درک کنند، دانش استثنایی در مورد محصول(های) خود نشان می دهد که شما آگاهی های لازم در مورد محصولات تولیدی خود را دارا هستید و بالطبع چه انتظاری از این افراد دارید،

و رویکرد اثبات شده برای اجرای برنامه ها را نشان می دهد. به طور مداوم  و مستمر وضعیت پروژه و بودجه را با هم در میان می گذارید ، همیشه در حین قطع شدن سیستم به شما توجه می کند، پشتیبانی مداوم را ارائه می دهد.

آگاهی از مزایای برنامه نرم افزاری حسابداری جدید

در قدیم، نگهداری از کتاب برای یک تجارت به معنای ثبت ارقام در دفتر کل کاغذی بود. دیگر نه. امروزه، مشاغل در هر اندازه از نرم افزار حسابداری برای پیگیری درآمد خود و همچنین برای پیش بینی فروش و مدیریت موجودی استفاده می کنند.

نرم افزار حسابداری تجاری احتمال خطای انسانی ناشی از حسابداری روی کاغذ را تا حد زیادی کاهش می دهد و می تواند به شما امکان دسترسی به اطلاعات مهم را تنها با چند ضربه کلید بدهد. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، یافتن نرم افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار شما می تواند دشوار باشد. 

انجام تحقیقات شما مهم است، زیرا برنامه ای که انتخاب می کنید مستقیماً بر نحوه مدیریت درآمد شما تأثیر می گذارد. همچنین در نظر گرفتن این نکته مهم است که اگرچه نرم افزار حسابداری می تواند کار نگهداری دفاتر را آسان تر کند، اما همچنان به مقدار مشخصی از سواد مالی نیاز دارد.

سپیدار ارائه دهنده ی برنامه های نرم افزاری حسابداری

در انتخاب نرم افزار حسابداری سپیدار محصول شرکت سپیدار سیستم زیرمجموعه گروه همکاران سیستم است.
شرکت همکاران سیستم از سال 1387 با هدف ایجاد یک نرم افزار حسابداری مناسب شرکت‌های متوسط و کوچک اقدام به تاسیس شرکت سپیدار سیستم و عرضه نرم افزار حسابداری سپیدار نمود.

نرم افزار حسابداری سپیدار قابل استفاده در انواع شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی است. سپیدار برای شرکت‌های با زمینه فعالیت بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، پخش بسته های نرم افزاری پیشنهادی دارد و از طرفی با توجه به امکان تغییر در سیستم‌ها قابل استفاده در شرکت‌های با کاربری ترکیبی است.

به عنوان مثال یک شرکت بازرگانی که کارخانه تولیدی نیز دارد و عملیات فروش محصولات خود را از طریق پخش سراسری انجام می‌دهد نیز میتواند سیستم‌های سپیدار مناسب خود را ترکیب کند.
از طرفی سپیدار در واحدهای اقتصادی شغلی افراد نیز که تمایل به ثبت دقیق و صحیح عملیات مالی خود دارند نیز قابل استفاده است.نرم افزاری سپیدار به عنوان یک نرم افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار میتواند مد نظر قرار گیرد و زمینه پیشرفت کاری و مالی را از طریق برنامه ریزی مناسب فراهم آورد، سپیدار انتخابی مناسب به عنوان ارائه دهندگان برنامه نرم افزاری میباشد.

اگر به دنبال یکی از نرم افزار های پر طرفدار حسابداری هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید نرم افزار سپیدار است، برای تماس با مشاورین

چرتکه پلاس:0990030002609900300025