نرم افزار سپیدار در حسابداری

این روزها در هر شغلی یک یا چند نرم افزار تخصصی وجود دارد که کارهای روزانه توسط آن انجام می شود و نرم افزار سپیدار در حسابداری یکی از آن ها می باشد که حسابداران با آن سروکار دارند. نرم افزار سپیدار یک نرم افزار کاملا تخصصی در زمینه حسابداری می باشد و همه ی حسابداران باید حداقل به یکی از نرم افزارهای حسابداری مانند سپیدار تسلط داشته باشند و بدون یادگیری این نرم افزارها نمی توان در این حرفه فعالیت کرد.

اهمیت نرم افزارها به گونه ای است که در حال حاضر انجام کارهای حسابداری بدون آن ها بسیار سخت می باشد و حتی می توان گفت غیر قابل انجام می باشد و با نرم افزار سپیدار می توان حجم بسیار زیادی از کارهای مربوط به حسابداری را در زمان کافی و با دقت بسیار بالا انجام داد. بسیاری از شرکت های برای بخش مالی و حسابداری خود از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده می کنند و صفر تا صد فعالیت های مربوط به مالی و حسابداری را با این نرم افزار انجام می دهند و فردی که قرار است با این نرم افزار کار کند، باید به طور کامل به آن تسلط داشته باشد.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شرکت حسابداری

ویژگی های نرم افزار سپیدار در حسابداری

نرم افزار سپیدار در حسابداری

محاسبات دقیق حسابداری: مهمترین ویژگی نرم افزار سپیدار در حسابداری این است که محاسبات را به صورت دقیق می توان با آن انجام داد و این یک ویژگی بسیار مهم برای نرم افزار حسابداری سپیدار می باشد و حتی کوچکترین اشتباهات نرم افزاری در محاسبات می تواند مشکلات بسیاری به وجود آورد.

گزارشگیری دقیق: گزارشگیری یکی از موارد مهم در زمینه حسابداری می باشد که این نرم افزار یک خروجی و گزارش بسیار حرفه ای را در اختیار استفاده کنندگان از این اطلاعات قرار می دهد و بدون شک این گزارشات برای مدیران شرکت یا سازمان مربوطه بسیار مهم می باشد و در رابطه با سنجش میزان سوددهی و یا زیان دهی شرکت و اطلاع از طلبکاران و بدهکاران مورد استفاده قرار می گیرد.

جامع بودن نرم افزار سپیدار: نرم افزار سپیدار یک نرم افزار جامع می باشد که تمامی زیر شاخه های حسابداری را شامل می شود و اطلاعاتی که در این زیر شاخه ها وجود دارند با یک دیگر در ارتباط می باشند و حسابدار می تواند از آن ها استفاده کند. یعنی کسانی که در رشته های مختلف حسابداری مانند خدماتی، بازرگانی، مالی و … تحصیل کرده است، به راحتی می تواند با این نرم افزار کار کند.

پشتیبانی نرم افزار حسابداری سپیدار: پشتیبانی از یک نرم افزار تخصصی موضوعی است که باید به آن توجه شود و این نرم افزار دارای یک تیم پشتیبانی بسیار قوی می باشد و برای این که افراد بتوانند نحوه صحیح کار با سیستم را بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اصول حسابداری شرکت ها

امکانات نرم افزار سپیدار در حسابداری

  • امکان طراحی گزارشات پویا
  • امکان تهیه گزارشات و نمودارهای مدیریتی
  • امکان طراحی گزارشات متنوع با نرم افزار گزارش ساز
  • امکان تهیه تجزیه سنی بدهکاران
  • امکان کانورت اسناد حسابداری از طریق اکسل
  • امکان گزارشگیری سیستم به فرمت های TXT، HTML، IMAGE، PDF، EXCEL، XML و سایر فرمت های رایج دیگر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار سپیدار در حسابداری می توانید با کارشناسان تیم چرتکه پلاس تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.