مشاوره ثبت شرکت

زمانی که تعدادی افراد برای انجام فعالیت ها و کارهای حرفه ای و تجاری تصمیم بر این می گیرند که دانش و مهارت و تخصص و سرمایه و وقت خود را جمع کنند تا بتوانند به شکلی کامل تر و دقیق تر همراه با سرمایه بیشتری فعالیت خود را گسترش دهند و بهتر انجام دهند. برای این که به صورت قانونی فعالیت های مد نظر انجام شود تا از حمایت های قانونی هم بهره مند شوند و همچنین برای این که تمامی امور و وظایف به طور کامل مشخص باشد، باید اطلاعات مورد نظر را در مرجعی که قانون در نظر گرفته است به نام اداره ثبت شرکت ها و موسسات به ثبت برسانند.

برای بهتر انجام شدن این امور و ثبت شرکت بهتر است از خدمات مشاوره ثبت شرکت بهره مند شد. قبل از هر کاری کسب آگاهی کافی در زمینه مورد نظر بهترین کار است. بسیاری از افراد در بسیاری از موارد در امور روند اداری ثبت شرکت آگاهی لازم را ندارند و در مورادی با مشکلاتی مواجه می شوند که ممکن است کار ثبتی آنها به تعویق بیفتد. در چنین مواقعی استفاده از مشاوره ثبت شرکت به آن ها کمک می کند تا امور ثبتی به آسانی و بدون مشکل انجام شود.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09900300026 و 09900300025 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

به چه دلیل باید برای ثبت شرکت از مشاوره ثبت شرکت استفاده شود؟

مشاوره ثبت شرکت

در ابتدا به هزینه های ثبت شرکت می پردازیم که در واقع مهمترین مسئله است و در مشاوره ثبت شرکت به آن پرداخته می شود. در این جا مورادی که باید برای آن هزینه پرداخت شود  را نام می بریم:

  • میزان سرمایه اولیه ثبت شرکت
  • هزینه تعیین نام برای شرکت
  • میزان حجم موضوع درج شده در اساسنامه
  • هزینه حق الثبت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات
  • هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت
  • کوتاه و یا طولانی بودن موضوع فعالیت شرکت
  • مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت
  • هزینه پلمپ دفاتر
  • حق الوکاله وکیل موسسه

ابن ها مواردی هستند که عمومی اند و باید به طور کامل مرحله به مرحله پیش برود و هزینه اش پرداخت شود. در این مرحله مشاوره ثبت شرکت کمک می کند تا این مراحل انجام شود و پس از ثبت شرکت اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار شود . نکته ای که وجود دارد این است که تمام فیش های واریزی در هر مرحله از ثبت شرکت باید به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره کسب و کار

برای ثبت شرکت چه مراحلی باید طی شود و مزایای استفاده از مشاوره ثبت شرکت چیست؟

مشاوره ثبت شرکت

به طور کلی ثبت شرکت هم مانند مراحل اداری دیگر که انجام می شود دارای مراحلی است که در جای خود دارای پیچیدگی هایی است. در گذشته ای نه چندان دور، اگر شخصی قصد ثبت شرکت را داشت با مراجعه به محل سازمان ثبت شرکت در استان خود، فرم های مربوطه را دریافت می کرد و پس از تکمیل و فراهم کردن مدارک لازم، آن را به اداره ثبت شرکت ها ارائه می دادند و بعد از پرداخت هزینه های ثبتی و قانونی، باید منتظر می ماندند که مراحل اداری یکی پس از دیگری توسط اداره ثبت شرکت ها طی شود و در نهایت شرکت ثبت شود. اما این روزها کار ثبت شرکت کمی راحت تر از قبل انجام می شود ولی هنوز پیچیدگی های خاص خود را دارد ولی می توان اقدام به ثبت شرکت نمود و مراحل ثبت را طی کرد.

اما این در حالی است که می توان کلیه این امور را به دست مشاورانی خبره و آگاه و کار بلد سپرد که به جای پرداختن هزینه های زیاد و صرف وقت زیاد برای ثبت شرکت آن را به مشاوران ثبت شرکت داد و از آن ها مشاوره ثبت شرکت گرفت زیرا مشاوره ثبت شرکت باعث می شود امور ثبتی بدون مشکل و خطا پیش برود و همچنین مشاوره ثبت شرکت باعث می شود  که هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاها پرداخت شده جبران شود و در نتیجه کار ثبت شرکت به خوبی انجام شود.