نرم افزار بازرگانی سپیدار

نرم افزار بازرگانی سپیدار یکی از شاخص ترین نرم افزارها برای امور بازرگانی شرکت ها و سازمانها میباشد، در این مقاله قصد داریم شما را با فعالیت های سپیدار نرم افزار حسابداری در حیطه فعالیت های اقتصادی و بازرگانی آشنا نماییم. بهتر دیدیم تا قبل ازپرداختن به عنوان اصلی مقاله، در باب بازرگانی شاخه ها ، و فعالیت های بازرگانی مطالبی را بازگو نماییم.

بازرگانی چیست؟

سامانه یا محیطی است که بر چشم‌انداز کسب‌ وکار یک اقتصاد یا ‌دولت تاثیر می‌گذارد. کسب‌ وکار به فعالیت‌های ارزش‌آفرین یک سازمان بمنظور سود اشاره دارد ولی بازرگانی به معنای کل سامانه اقتصاد است که محیطی برای تجارت تشکیل می‌دهد.

این سامانه شامل سامانه‌های قانونی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فناورانه است که در حال عملیات در هر کشوری هستند. همچنین می‌توان از آن تحت عنوان دومین جزء کسب ‌وکار یاد کرد که شامل همه فعالیت‌ها، عملکردها و مؤسسات درگیر در انتقال کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌باشد.
بازرگانی به دو قسمت بازرگانی داخلی و بازرگانی خارجی تقسیم می شود.

انواع بازرگانی کدامند؟

1- بازرگاني داخلي: شامل داد و ستد کالا و خدمات بين ساکنان يک کشور است.

2- بازرگاني خارجي: شامل داد و ستد کالا و خدمات و نيز نقل و انتقال مالي بين يک کشور با کشورهاي ديگر است.

3- بازرگاني منطقه‌ای: نوع خاصي از بازرگاني خارجي است که در آن دو يا چند کشور در يک منطقه جغرافيايي معين به منظور دستيابي به هدف‌هاي مشخصي در زمينه بازرگاني همکاري مي‌کنند و براي همديگر امتيازها و تسهيلاتي در نظر مي‌گيرند.

 

سپیدار شاخص ترین نرم افزار حسابداری بازرگانی

نرم افزار بازرگانی سپیدار

نرم افزار بازرگانی سپیدار یکی از قدرتمند ترین و شاخص ترین نرم افزارها در محاسبات حسابداری بازرگانی میباشد،
بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری سپیدار،شرایطی را فراهم میکند که در هر زمان علاوه بر دریافت گزارش سود و زیان هر کالا و کنترل موجودیهای انبارها،گزارشات صورتهای مالی را در اختیار شما قرار میدهد که نسبت به عملکرد سازمان خود اشراف کامل خواهید داشت.

با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیق تری بر موجودی انبار داشته باشید و در هر لحظه گردش موجودی کالاهای خود را ردیابی کنید ؛ هم چنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و شناسایی کالاهای راکد می توانید میزان سود شرکت را افزایش دهید.

نرم افزار حسابداری بازرگانی  با 5 سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار،دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های بازرگانی است. نرم افزار بازرگانی سپیدار، نوعی نرم افزار حسابداری شرکتی است که برای شرکت‌های فعال در زمینه بازرگانی طراحی شده است.

 

چرا از نرم افزار سپیدار در حسابداری بازرگانی استفاده کنیم؟

نرم افزار بازرگانی سپیدار

نرم افزار بازرگانی سپیدار نقشی اساسی در حسابرسی مالی و بازرگانی شرکت ها و سازمانها ایفا میکند، که در ذیل به چند نمونه از کاربردها اشاره شده است.

  • ثبت سفارش و حداکثر موجودی کالاها؛ جلوگیری از کمبود موجودی و راکد ماندن کالا در انبار
  • گزارش سود و زیان ؛ شناسایی کالاهای پرسود
  •  ارتباط شفاف با مشتریان در زمان صورتحساب طرف مقابل
  • ثبت تمام عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی،
  • تعیین مدل های گوناگون پورسانت؛ تعریف واسط و محاسبه‌ی خودکار پورسانت برمبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
  • نمایش موجودی کالا در انبار؛ آگاهی دقیق از موجودی قابل فروش و موجودی کالای رزرو در لحظه‌ی ثبت پیش فاکتور یا فاکتور
  • ثبت ورود و خروج کالا در انبار با ارتباط آنلاین با دستگاه باسکول؛ سهولت در ثبت اطلاعات انبار
  • درج اطلاعات کالا؛ ثبت ۱۰ مشخصه برای کالا و استفاده از آن در تمامی فرم های انبار و فروش
  • بهبود خدمات پس از فروش: امکان ثبت سریال برای کالاهای دارای خدمات پس از فروش و نیازمندی پیگیری
  • مدیریت دسترسی در انبار:امکان تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی انبار به کاربران بانقش‌های مختلف
  • ارزیابی موجودی کالاها در انبار؛ امکان انجام انبارگردانی و صدور خودکار کسر و اضافه انبار

برای انتخاب و آگاهی کامل از نرم افزار سپیدار با مشاورین ما همین حالا تماس بگیرید:

09900300025

09900300026

 

 بسته های نرم افزار بازرگانی سپیدار

نرم افزار بازرگانی سپیدار

شرکت هایی که فعالیت خود را در زمینه صادرات و واردات کالا یا خرید و فروش انجام می دهند لازم است برای بررسی و ثبت عملیات مربوط به حساب های شرکت از نرم افزار بازرگانی سپیدار استفاده نمایند. این بسته در موارد زیر می تواند به شرکت ها کمک نماید.

این موارد شامل: ثبت اطلاعات دقیق خریداران، تهیه گزارش فروش روزانه، ماهانه و سالانه محصولات، کنترل دقیق موجودی انبار، قیمت گذاری دقیق بهای تمام شده کالا، محاسبه سود و زیان محصولات، می‌باشد. سیستم سفارشات و خرید خارجی سپیدار از سیستم های جدید طراحی شده بوسیله سپیدار سیستم می باشد. این سیستم به منظور رفع نیاز شرکت‌ها و فعالان عرصه بازرگانی خارجی در حوزه واردات پایه ریزی شده است.

نرم افزار بازرگانی سپیدار مناسب شرکت های کوچک و متوسط بازرگانی میباشد و تمام امور حسابداری شرکت های بازرگانی را میتوان با نرم افزار سپیدار انجام داد.

 

مطالعه مفید:نرم افزار حسابداری سپیدار

مطلب نهایی نرم افزار بازرگانی سپیدار

 با توجه به مطالب ارائه شده در رابطه با نرم افزار بازرگانی سپیدار  لازم دیدیم که مطالبی را به شکل کلی در مورد حسابداری بازرگانی به شکل ساده و روان برای آموزش و آگاهی کامل ارائه دهیم ،کسب‌ و کارها فارغ از زمینه، اندازه و مقیاسی که در آن فعالیت می‌کنند، برای مدیریت صحیح در مورد هزینه‌ها و درآمدها و منابع مورد استفاده درآن نیازمند یک حسابدار یا فردی هستند که در زمینه‌ی حسابداری، آموزش لازم را دیده باشد. بطور کلی حسابداری زیر بنای اصلی انجام هر فعالیت اقتصادی است.

شرکت های بازرگانی یکی از ارکان اصلی اقتصاد هر کشوری هستند. با توجه به گردش زیاد کالا در این شرکت ها، بکارگیری نرم افزار مالی و انبار داری و فروش موضوعی مهم و حیاتی در شرکت های بازرگانی به شمار می رود.

این شرکت ها نیاز دارند تا کنترل دقیقی روی موجودی‌ها داشته باشند همین طورآگاهی از اقلام نیازمند سفارش و اقلام کم گردش برای جلوگیری از ضایعات یک امر ضروریست و علاوه براین موضوع محاسبه بهای تمام شده موجودی‌ها در این شرکت ها از اهمیت بسیاری برخوردار هست چرا که بهای تمام شده در تعیین قیمت فروش و همین طور در محاسبه دقیق سود زیان نقش بسیار موثری دارد.

آگاهی به موقع از اقلام نیازمند سفارش و همچنین کنترل نقدینگی شرکت از دیگر موضوعات مهم این شرکت ها می‌باشد.

از طرفی تجزیه و تحلیل اطلاعات فروش بر اساس کالا و مشتریان در این شرکت‌ها بسیار مورد توجه است.

اگر شما برای شرکت بازرگانی خود نیازمند یک برنامه نرم افزار حسابداری دقیق و در عین حال قدرتمند هستید میتوانید با خرید نرم افزار سپیدار نیازهای شرکت خود را مرتفع سازید.